Vil ha, men har ik råd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.443 visninger
39 svar
0 synes godt om
28. august 2011

svanen73

Som overskriften siger, hvad vil du gerne ha til afkommet, men ik har råd til?

Måske nogen så kender et sted/site det fåes billigt eller nogen ejer det og vil af med det/sælge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

aya-zia

Måske nogen så kender et sted/site det fåes billigt eller nogen ejer det og vil af med det/sælge

hehe et kørekort....

min mor siger jeg må låne hendes men det virker sku nok ik

og hehe ja det er også til mine børn fordi så kan de komme til svømning uden at det tager 4 timer frem og tilbage fordi vi skal med tog...

Anmeld

28. august 2011

skønneunger

svanen73 skriver:

regnue flyverdragt og jakke til min yngste dreng på snart 3 meeen har ikke lige 1000 kr til en flyverdragt, plejer at købe reima på tilbud

Anmeld

28. august 2011

Janni.

svanen73 skriver:

Umiddelbart tror jeg ikke der er noget.. Jeg kan i hvert fald ikke lige komme i tanke om noget. Vender tilbage hvis jeg kommer i tanke om det  Hvad med dig selv? 

Anmeld

28. august 2011

december-babyen

Jeg vil rigtig gerne have et Brio væghængt puslebord  Det koster 1700 kr og det er lige dyrt nok for os men vi har heller ikke plads til et alm puslebord til billigere penge

What to do? Vi overvejer så at lægge på gulvet med en puslepude eller på sengen men kæresten er 183 cm høj så mon ikke det bliver lige hårdt nok for ryggen i det lange løb.

Nogen på Fyn som sælger et Brio puslebord?

Anmeld

28. august 2011

svanen73

aya-zia skriver:

hehe et kørekort....

min mor siger jeg må låne hendes men det virker sku nok ik

og hehe ja det er også til mine børn fordi så kan de komme til svømning uden at det tager 4 timer frem og tilbage fordi vi skal med tog...

Til dit afkom søde???

Anmeld

28. august 2011

twinboys

1 bil til dem hver når de bliver 18år...

ellers køber jeg det jeg vil have til drengene...

Majbritt

Anmeld

28. august 2011

AnnaK89

En ny barnevogn!

Efter blot 2 små år er vores Brio Sport ved at falde fra hinanden Vi har slet ikke været hårde ved den. Den er ved at være meget rustet, men har aldrig stået særlig meget ude

Så det VIL jeg rigtig gerne have

Anmeld

28. august 2011

aya-zia

svanen73 skriver:

Til dit afkom søde???

jamen det er da også til dem... det gøre deres daglig dag det letter hehe de mangler sådan set ik andet... hehe

ellers skulle det være nogle nye bukser og bluser til dem... men pengene er små så det må vente

Anmeld

28. august 2011

svanen73

Janni. skriver:

Umiddelbart tror jeg ikke der er noget.. Jeg kan i hvert fald ikke lige komme i tanke om noget. Vender tilbage hvis jeg kommer i tanke om det  Hvad med dig selv? 

Jeg skal om 2 måneder flytte i lejl. med min søn og skal lave værelse til ham...er ret overbevist om der nok skal være noget jeg ik har råd til at gi ham...vi har self møbler og alt det der.

Det er ovre i tilbehørs gejlet jeg tænker hvor jeg nok lige må ta en slapper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.