mave hvor er du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

B&J

Mor til Frederic skriver:

kan se der lige ligger nogle her jeg har glemt at svare på...

syntes ikke det var hårdt for hofterne, mere at han konstant smutted på ribbene med sit hoved og fødder...

hihihi

jaa det må gøre rigtigt ondt har slet ikke prøvet det for daniel sparkede kun i siden på maven eller mit i min mave om dagen og i siden om natten altid kl 22 hihihihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Kløver

Det var sååå lidt ven...

Her er familien så småt ved at få det at vide, da frederic jo render rundt og siger; jeg skal være storebror... he he..

Er også peder træt, men kører oveni også nat i denne uge, så er en zombie... Kørte til kl 3 i nat, op kl 7 og få smurt madpakke og vække frederic. Lave frugtspyd og pakke boller til bh, da han holdte fødselsdag idag dernede. Være dernede kl 9-9.45 over til kauslunde efter nogle gaver til frederic og burde egentlig lige få sovet lidt inden jeg skal møde igen her kl 15..

Har også selv tabt 1½ kg til dd.

uha ja kender alt med trætheden, men har nu en del andre opgaver at se til, end dem du har, og må indrømme jeg er taknemmelig over jeg ikke har natarbejde.

uh jeg tog 6 kg på den første 1½ uge, helt uden grund, men nu er de ved at ryge af igen, men skete også sidst

Hvordan gik Frederic´s fødselsdag

Anmeld

2. september 2011

Pige2009

Vil under denne graviditet prøve at tage billeder sådan nogen lunde hver uge...

Dette er fra idag 6+0 med vores nr 2..

Ej, stort tillykke med graviditeten!  Håber også Frederic har det godt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.