mave hvor er du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

2babygirls

Mor til Frederic skriver:

Ja det er træls at ende derude hvor man bare har den ondeste trykken i hovedet, koldsved osv.

Har tit haft en drikkedunk med på arbejde og sagt at den skulle være drukket inden fyraften, men så kører man numsen ud af bukserne og glemmer alt - selv det at gå på toilet...

Ja skidt, manden sagde allerede ved frederic, at når vi var færdige med at få børn - var det okay at få 'lavet' sin krop igen...

Ja, det er mega dumt (især når man er på barsel hø hø)

Men jeg skal nok også lige have ungpige kroppen igen hvis det ser helt slemt ud efter næste og sidste baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Mor til Frederic og Freya

Maja84 skriver:

ih hvor bliver det spændende Bare jeg dog ahvde sådan en flot figur som du

Hyggeligt at følges, vi er ca 1 uge fra hinanden

Altså søde maja...

Hvis vi alle var ens ville det være træls, det er jo ikke det ydre man skal bedømme på...

Så herlig som du er og de snakke vi har haft herinde, viser du er smuk og skidt da med du vejer lidt for meget. Det ændrer ikke mit syn på den herlige person du er...

Så sejt vi kan følges ad...

Har I sagt noget til nogen endnu?

Her er min arbejdsplads de eneste...

Anmeld

29. august 2011

Nessie skriver:

Du ser jo skøn ud

Og din vægt ser da meget passende ud, du må bestemt ikke tabe dig

tak...

Tror faktisk at min normal vægt siger 72 kg, men siden jeg var 15 har jeg vejet 60-62 kg... først med frederic som bliver 3 på lørdag at den begyndte at stige...

Anmeld

29. august 2011

nettemor skriver:

eeelsker dit ansigtsudtryk på det første billed som om du blev lidt overrasket over at der var nogen der tog billed

Det var også derfor jeg lagde det først ind....

Syntes godt der må være lidt sjov på sådan'e billeder, der er jo laaang vej endnu...

Anmeld

29. august 2011

B&J

Ihh hvor er du altså super flot piffft...

og glæder mig da til at følge maven og se hvor stor og flot den bliver

Anmeld

29. august 2011

Nettemor

Det var også derfor jeg lagde det først ind....

Syntes godt der må være lidt sjov på sådan'e billeder, der er jo laaang vej endnu...

hehe ja men fedt at have alle billederne når du engang sidder med den bette lækkermås i armene og med den søn du har nu kan det jo kun blive godt

Anmeld

29. august 2011

Tina&Martin skriver:

Ja, det er mega dumt (især når man er på barsel hø hø)

Men jeg skal nok også lige have ungpige kroppen igen hvis det ser helt slemt ud efter næste og sidste baby

thi hi...

Kan huske jeg drak ribena i bunkevis... Manden var meget obs på at jeg fik drukket nok, så der var nok gang i nora malkeko... Mener også jeg havde læst i en eller anden ammebog at man skulle drikke godt.

Er sikker på min mave trænger til en omgang når det er slut... Havde jo en veltrænet 6 pak og synlige træned muskler über alles, de blev så lige skåret over ved ks og aldrig rigtig blevet de sammen uanset hvor mange maverulninger/øvelser jeg laver...Lår og bryster, står også på listen... Er træt at a skål med toiletpapir i.. Ej, er nød til at købe a med indlæg i, for de bare ser ud af lidt...

Anmeld

29. august 2011

2babygirls

thi hi...

Kan huske jeg drak ribena i bunkevis... Manden var meget obs på at jeg fik drukket nok, så der var nok gang i nora malkeko... Mener også jeg havde læst i en eller anden ammebog at man skulle drikke godt.

Er sikker på min mave trænger til en omgang når det er slut... Havde jo en veltrænet 6 pak og synlige træned muskler über alles, de blev så lige skåret over ved ks og aldrig rigtig blevet de sammen uanset hvor mange maverulninger/øvelser jeg laver...Lår og bryster, står også på listen... Er træt at a skål med toiletpapir i.. Ej, er nød til at købe a med indlæg i, for de bare ser ud af lidt...

Hmmm, den med ribena må jeg lige skrive bag øret, det frister jo mere end bare vand.

UF, de der mave muller er bare feje sådan at holde sig væk bare fordi man lige skulle have sig en baby og kramme. Total fejt. Jeg har lige opgivet kampen. Maven er flad, og pølsen svupper frem når jeg sidder ned, og buksen maser den hæhæ... SUK !!!

Er heldigvis tilbage på min alm. bh skål... eller, kan ikke passe den goe gamle B, men det var fordi jeg ikke havde indset at jeg var en C (D i nogle butikker... endda DD i change )

Anmeld

29. august 2011

B&J skriver:

Ihh hvor er du altså super flot piffft...

og glæder mig da til at følge maven og se hvor stor og flot den bliver

tak....

håber den bliver anderledes... For hvis maven har samme form igen, er det et tegn på at lillefis ligger på tværs...

Man kan næsten se hans numse på det billed hvor jeg ligger i sofa'en, lige ved hoften kan man se det buler ud.. Så har slet ikke prøvet at bære at barn 'på maven', da han jo sad på min hofte...

Så mon ikke jeg ender som en gammel svajrygget ko, der knap kan gå?

Ej... indtil videre har der ikke været noget og har vist ikke helt opfattet det endnu. For hver gang jeg er på toilet, kigger jeg om kong rød er kommet - for det skal da snart komme...

Anmeld

29. august 2011

nettemor skriver:

hehe ja men fedt at have alle billederne når du engang sidder med den bette lækkermås i armene og med den søn du har nu kan det jo kun blive godt

ja må se om jeg ikke kan få husket det denne gang...

Med frederic gik det hele op i arbejde, træne og sove. Så mave billeder har vi ikke mange af..

Det gør det nok også denne gang, bare - træning...

Vi regner, satser, håber, ønsker osv at det bliver en mini udgav af frederic..

Og tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.