mave hvor er du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

Mor til Frederic og Freya

Tina&Martin skriver:

Hmmm, den med ribena må jeg lige skrive bag øret, det frister jo mere end bare vand.

UF, de der mave muller er bare feje sådan at holde sig væk bare fordi man lige skulle have sig en baby og kramme. Total fejt. Jeg har lige opgivet kampen. Maven er flad, og pølsen svupper frem når jeg sidder ned, og buksen maser den hæhæ... SUK !!!

Er heldigvis tilbage på min alm. bh skål... eller, kan ikke passe den goe gamle B, men det var fordi jeg ikke havde indset at jeg var en C (D i nogle butikker... endda DD i change )

kan ikke selv fordrage ren vand, det smager jo af ingenting.

Havde en kæmpe kande med isterninger i stående, selv isterningerne var lavet med ribena...

Ved godt at nogle bander ribena langt væk, men her i huset har vi ikke taget skade af det..

Uh, den kommer også når jeg sætter mig ned og hader den bare så meget.. Lidt højtaljed bukser kan skjule den, stram ind underbukser lign også...

Ja det kan gå begge vej med de babser... Min svigerindes er blevet så ulige at hendes læge har indstilet hende til bryst op, fordi hun er så kede af dem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

2babygirls

Mor til Frederic skriver:

kan ikke selv fordrage ren vand, det smager jo af ingenting.

Havde en kæmpe kande med isterninger i stående, selv isterningerne var lavet med ribena...

Ved godt at nogle bander ribena langt væk, men her i huset har vi ikke taget skade af det..

Uh, den kommer også når jeg sætter mig ned og hader den bare så meget.. Lidt højtaljed bukser kan skjule den, stram ind underbukser lign også...

Ja det kan gå begge vej med de babser... Min svigerindes er blevet så ulige at hendes læge har indstilet hende til bryst op, fordi hun er så kede af dem...

ELSKER ISKOLDT VAND hæhæ... mums!!!

Men ja, efter jeg har født om min mave ikke samarbejder med mig længere så har jeg også undladt de helt lavt taljede bukser uden af ligne mormor.

Synes det er en skam at ens bryster kan bliver fucked helt op bare fordi man har været gravid. Er heldigvis tilfredse med mine, men ved ikke om de ender ved navlen efter en ny graviditet. Så skal de sku snittes i.

Anmeld

29. august 2011

B&J

tak....

håber den bliver anderledes... For hvis maven har samme form igen, er det et tegn på at lillefis ligger på tværs...

Man kan næsten se hans numse på det billed hvor jeg ligger i sofa'en, lige ved hoften kan man se det buler ud.. Så har slet ikke prøvet at bære at barn 'på maven', da han jo sad på min hofte...

Så mon ikke jeg ender som en gammel svajrygget ko, der knap kan gå?

Ej... indtil videre har der ikke været noget og har vist ikke helt opfattet det endnu. For hver gang jeg er på toilet, kigger jeg om kong rød er kommet - for det skal da snart komme...

Puhh det lyder meget tungt for dine hofter at frederic lå på dem.. håber da helt klart den lille ny ligger sig lige i maven så vi kan se en smuk baby hule..

kan være du får en stærk ryg så du går rank og flot

hihihi jeg kiggede også i starten om jeg fik mit det røde men nej det kom aldrig det var bare mærkeligt når det altid har været der på klokkeslettet hihihi men vup fik en daniel ud af det hihihi

Anmeld

29. august 2011

baby012

Jep, ingen strækmærker...

Men siger de ikke også at nogle bare har det i generne uanset hvad man gør og smører med?

Jeg gik også i den tro at når jeg havde født og ammed, så ville det hele forsvinde... det eneste der forsvandt ind var babedut'erne...

Træned også som en sindsyg med frederic, boed nærmest i fitness center...

Så har ikke tabt noget som helst af graviditet's kg'erne endnu..

jo det har vist et eller andet med hormon balancen at gøre håber det ligger i generne da min mor intet havde eller har  

ej jeg glæder mig til at komme igang med træningen igen  har måtte stoppe pga. en dårlig ryg (forstuvet rygsøjle).. så bliver dejligt efter fødslen, når jeg kan have hende i mine arme istedet for på maven, selvom det er betryggende at hun ligger lige under mit hjerte hele tiden  

Anmeld

29. august 2011

Koen.

mavse skal nok snart komme og så sådan en lækkerhaps som du er bliver du da bare en gravid godte

Anmeld

29. august 2011

Kløver

Altså søde maja...

Hvis vi alle var ens ville det være træls, det er jo ikke det ydre man skal bedømme på...

Så herlig som du er og de snakke vi har haft herinde, viser du er smuk og skidt da med du vejer lidt for meget. Det ændrer ikke mit syn på den herlige person du er...

Så sejt vi kan følges ad...

Har I sagt noget til nogen endnu?

Her er min arbejdsplads de eneste...

Tja meningen var jo vi ville vente, men de fleste i nærmeste omkreds ved det nu, mangler kun svigerforældrene. facebook er for tidligt endnu, meeen jeg kan åbenbart ikke holde mund

og tusind tak, hvor er du sød. Er så træt for tiden, men håber at det aftager ved indgangen til 2 trimester og vi så kan mødes apropo vægt, har jeg taget 6 kg på, på 1½ uge Men sidst tog jeg også 3-4 kg på, på 3 dage lige efter jeg var blevet gravid Min veninde mener det er hormonelt betinget, men vildt underligt ellers været ved lægen endnu

Anmeld

2. september 2011

B&J skriver:

Puhh det lyder meget tungt for dine hofter at frederic lå på dem.. håber da helt klart den lille ny ligger sig lige i maven så vi kan se en smuk baby hule..

kan være du får en stærk ryg så du går rank og flot

hihihi jeg kiggede også i starten om jeg fik mit det røde men nej det kom aldrig det var bare mærkeligt når det altid har været der på klokkeslettet hihihi men vup fik en daniel ud af det hihihi

kan se der lige ligger nogle her jeg har glemt at svare på...

syntes ikke det var hårdt for hofterne, mere at han konstant smutted på ribbene med sit hoved og fødder...

Anmeld

2. september 2011

gravid20 skriver:

jo det har vist et eller andet med hormon balancen at gøre håber det ligger i generne da min mor intet havde eller har  

ej jeg glæder mig til at komme igang med træningen igen  har måtte stoppe pga. en dårlig ryg (forstuvet rygsøjle).. så bliver dejligt efter fødslen, når jeg kan have hende i mine arme istedet for på maven, selvom det er betryggende at hun ligger lige under mit hjerte hele tiden  

kan ikke huske om min mor har nogle strækmærker...

træning bliver det heller ikke til her, kan hverken gå lange ture eller løbe. Efter få km begynder mine hofter at gå af led og det tager dage at komme over igen. Og det gør herre nas..

Ja det er på en måde rart de ligger der lunt og godt, helt uden bekymringer og bare vokser...

Anmeld

2. september 2011

Tanja. skriver:

mavse skal nok snart komme og så sådan en lækkerhaps som du er bliver du da bare en gravid godte

Tak

Ja den skal nok komme, har ihvertfald købt en bluse med tekst på maven; hvem har set mine fødder?

Anmeld

2. september 2011

Maja84 skriver:

Tja meningen var jo vi ville vente, men de fleste i nærmeste omkreds ved det nu, mangler kun svigerforældrene. facebook er for tidligt endnu, meeen jeg kan åbenbart ikke holde mund

og tusind tak, hvor er du sød. Er så træt for tiden, men håber at det aftager ved indgangen til 2 trimester og vi så kan mødes apropo vægt, har jeg taget 6 kg på, på 1½ uge Men sidst tog jeg også 3-4 kg på, på 3 dage lige efter jeg var blevet gravid Min veninde mener det er hormonelt betinget, men vildt underligt ellers været ved lægen endnu

Det var sååå lidt ven...

Her er familien så småt ved at få det at vide, da frederic jo render rundt og siger; jeg skal være storebror... he he..

Er også peder træt, men kører oveni også nat i denne uge, så er en zombie... Kørte til kl 3 i nat, op kl 7 og få smurt madpakke og vække frederic. Lave frugtspyd og pakke boller til bh, da han holdte fødselsdag idag dernede. Være dernede kl 9-9.45 over til kauslunde efter nogle gaver til frederic og burde egentlig lige få sovet lidt inden jeg skal møde igen her kl 15..

Har også selv tabt 1½ kg til dd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.