Er også MEGA nysgerrig, men hos os er det heller ikke. Og bli'r det heller ikke.
Jeg kommer helt sikkert til at savne at være gravid, til at føde, til at dufte et spædbarn, til at amme og alle de lækre dejlige ting der er med et nyt barn.
MEN jeg kommer ikke til at savne nætterne hvor man bliver vækket hele tiden, ikke at kunne forlade hjemmet uden alle mulige foranstaltninger og en max-tid-zone på et par timer og alt det andet som er trælst …
Så vi stopper her. Vi er jo heller ikke helt unge, og to er nok for os! Men jeg har lært aldrig at sige aldrig men det er MEGET usandsynligt at vi skal ha' flere.
Jeg er glad og priviligeret over at have to vidunderlige piger. Og glæder mig til alle de nye skridt der skal tages med Smilla. At hun bliver mobil, snakker mm så jeg kommer til at lære hende rigtig at kende. Og jeg glæder mig også til at blive mig selv igen. Altså få lidt tid til mig og selvfølgelig kærestetid igen. Selvom jeg også stornyder min tid nu med barsel og tid til at være mor for dem begge.
Det blev vist en gang sludder
Glæder mig til at finde ud af hvem du er …
AG
Anmeld