Nogle her i gruppen som er gravid igen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

Kit

IIhhhhhhhhhh, hvor er det spændende. Jeg har ingen anelse om, hvem der er bag indlægget. Men er nysgerrig som en i helvede.

Flere siger, at man kun fortryder de børn man ikke får. Men det er jo klart, at I som familie skal tage snakken, hvis der er to streger på en graviditetstest. 

Jeg synes til tider min krop spiller mig et pus. Så man kan få de "gamle symptomer" uden der egentlig er en grund til det. Har taget flere tests, da jeg er på mini-piller som efter, hvad jeg har hørt ikke er verdens sikreste prævention og jeg er en knold til det med super præcis indtagelse - Dow! Men det var dem af hensyn til amningen.

Håber du kommer med en update. Ville nok først teste en 2-3 uger efter samlejet fandt sted.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Anonym trådstarter

Gæt I bare - Jeg vil dog sige jeg kun giver mig til kende, hvis der er en ny baby på vej, ellers holder jeg det for mig selv indtil testen igen viser 2 streger.

Men snakkede med manden om et i går og han mener åbenbart vi bare skal lade være at bruge prævition og tage det som det kommer, så må vi se om det nu eller senere

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

OMG!! Hvor er jeg nysgerrig!! Hvornår forventer du mens? Eller det gør du så måske ikke, fordi det er uregelmæssigt, og du derfor ikke kan forvente noget?!

Har som sagt ikke rigtig nogen idé om hvornår jeg forventer menses, men det må være lige om hjørnet

Anmeld

29. august 2011

CA

Nope, ingen graviditet til mig. Jeg har taget et par teste. Jeg er ikke på piller. Men vi prøver heller ikke.
Jeg tror, at vi alt efter hvordan jobsituationen kommer til at se ud, har en lille ide om hvornår den næste skal laves MEN det kræver også -15kg for mig og et rygestop for Martin... Så måske aldrig

Jeg er virkelig nysgerrig efter hvem du er! Glæder mig til at høre, om det blev en eller 2 streger! ...Håber lidt på 2 Børn er dejlige - mange børn er meget dejlige - og søskende tæt på hinanden er fantastisk! 

Anmeld

29. august 2011

PeruBaby

Carina87 skriver:

Jeg er virkelig nysgerrig efter hvem du er! Glæder mig til at høre, om det blev en eller 2 streger! ...Håber lidt på 2 Børn er dejlige - mange børn er meget dejlige - og søskende tæt på hinanden er fantastisk! 

Jeg  også fingre for 2 streger, hvis I kan overskue det!! Der er 16 mdr mellem min søster og jeg - og det har bare altid været super fedt... for os!! Min mor siger det var hårdt da vi var små, men altså, det er der jo ingen der tænker på nu vel

Anmeld

29. august 2011

Molly8

Selvom jeg kommer til at vænne mig til tanken, vil vi også gerne have en toer. Lige nu går mine tanker dog mest på, at Johan skal have en søskende, for det ville ærligt talt være synd, hvis han skal bøvle med os som forældre alene  Da vi har fået ham sent, og har fået hjælp til det, kommer der ikke til at gå alt for lang tid. Mon ikke jeg når at vænne mig til tanken

Kh Molly

Anmeld

29. august 2011

Marco2

Er også MEGA nysgerrig, men hos os er det heller ikke. Og bli'r det heller ikke. 

Jeg kommer helt sikkert til at savne at være gravid, til at føde, til at dufte et spædbarn, til at amme og alle de lækre dejlige ting der er med et nyt barn.

MEN jeg kommer ikke til at savne nætterne hvor man bliver vækket hele tiden, ikke at kunne forlade hjemmet uden alle mulige foranstaltninger og en max-tid-zone på et par timer og alt det andet som er trælst …

Så vi stopper her. Vi er jo heller ikke helt unge, og to er nok for os! Men jeg har lært aldrig at sige aldrig men det er MEGET usandsynligt at vi skal ha' flere. 

Jeg er glad og priviligeret over at have to vidunderlige piger. Og glæder mig til alle de nye skridt der skal tages med Smilla. At hun bliver mobil, snakker mm så jeg kommer til at lære hende rigtig at kende. Og jeg glæder mig også til at blive mig selv igen. Altså få lidt tid til mig og selvfølgelig kærestetid igen. Selvom jeg også stornyder min tid nu med barsel og tid til at være mor for dem begge.

Det blev vist en gang sludder Glæder mig til at finde ud af hvem du er …

AG

Anmeld

29. august 2011

Mettemus

Iiiih ... hvis vi nu LOVER ikke at sige det til nogen, må vi så ikke bare få et lille bitte hint om hvem du er + et billede af en positiv test? Hva, hva, hva, HVA?

Hilsen Anne på 5 års ven, Mette på 4½

Anmeld

29. august 2011

piadas

Mettemus skriver:

Iiiih ... hvis vi nu LOVER ikke at sige det til nogen, må vi så ikke bare få et lille bitte hint om hvem du er + et billede af en positiv test? Hva, hva, hva, HVA?

Hilsen Anne på 5 års ven, Mette på 4½

JA JA JA JA! Og Pia, som også er 5!

Anmeld

29. august 2011

DK

Det er ikke mig 

Jeg var ret babyskruk på et tidspunkt (der hvor jeg holdt længere pause herfra for at kunne være forelsket i Richard 24/7)

Men nu er jeg kun job-skruk!

Giiiiiv mig et job!

Men held og lykke!?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.