Anonym skriver:
I er da rygende enige hva 
Sagen er den at jeg går med en vis spænding og nervøsitet og venter på menses i disse dage, jeg kan ikke helt huske hvor min sidste menes var, da jeg lige var startet på p.piller og blødte næsten hele pakken igennem og forsatte så på den næste pakke uden stop, men beyndte at bløde igen alligevel - Så stoppede og jeg blev også dårlig af dem, fandt ud af at den hovedepine jeg har måtte leve med de sidste 15 år, som lægen kaldte spændings hovedepine forsvandt sammen med p.pillerne.
Og jeg blir jo som sagt skruk så snart jeg ser en lille bebser, og vi var da også enige om at blev jeg gravid nu, så tog vi det med.
Meeeen er lige nu ramt er en usikkerhed om jeg kan klare to små på engang.... Om det er tilfældighed eller om det er usikkerhed, eller graviditet der har givet mig kvalme de seneste dage ved jeg ikke. Men fik mistanke til graviditet, da jeg i går var ved at kaste op på grund af hvidløgs lugt og det kunne jeg bare ikke klare under sidste graviditet.
Ej hvor spændende! Hvornår får vi at vide hvem du er??
- det var så Anne 5 år, som er enormt egoistisk og nysggerig
Uanset hvad, så er jeg sikker på I træffer det rigtige valg!! Ja, det vil da blive usandsynligt hårdt at have to små, og også før det; 1 lille og en graviditet, men de vil jo give så meget igen de to, og få så meget glæde af hinanden, så hvis I vælger det, vil det være det hele værd!
Måske skal I lave en liste over fordele og ulemper ved barn nr. 2 allerede nu? Hvis det var mig, ville jeg især medtænke min krop - kan den klare en graviditet mere allerede nu? Fødte du ved kejsersnit er der jo også noget der, man lige skal være opmærkesom på.. Jeg ville også se på det barn jeg har - er det et roligt barn, og føler jeg mig "ovenpå" med opgaven? Eller føler jeg, at jeg hænger i laser, mit parforhold knirker, jeg har stadig ikke tid til et bad i fred og ro, osv.?
Det er svært, og det er kun Jer der kan træffe den endelige beslutning!
- Det var så et forsøg på at være Anne 25 år, støttende og .... ? Ja...?!