Ha, ha, ha... Jeg var MEGA-skuk da Sofia var 3-4 mdr. gammel.
MEN jo mere hun er begyndt at bevæge sig, jo mere udfordring synes jeg der er i at have et lille barn, og jeg har tænkt på, at det må være RET vildt med én på fx. 1 1/2 år og én nyfødt. Så skal man jo hjælpe "den store" ret meget mens den lille endnu har helt basale behov, der ikke kan tilsidesættes ret længe af gangen
. Men hvornår kan de så lige det??
Er dog ret sikker på at vi skal have ét barn mere - selvom "vi" allerede har 3
. Jeg synes Sofia skal have en bror/søster der er rimelig tæt på hende aldersmæssigt (for om et par år vil hendes 12 og 14 årige brødre nok ikke synes det er så sjovt at lege længere
).
Men her kører vi lidt den "halv"-usikre metode, hvor kondomet først kommer på sådan halvvejs i forløbet
, selvom det jo ikke holder - for det var den måde Sofia blev til på.
Nå, men derfor havde jeg også mega-noja på i sidste måned, da min mens var 1 UGE forsinket!! Så vi kører vist bare stilen "at hvis det sker, så sker det", men efter 4. barn er vi enige om at der skal et lidt mere permanent form for prævention til.
PS: Og så kan man jo aldrig være helt sikker på at det kun kommer én! En af mine veninder her i Peru skulle bare lige have ét barn mere da hendes dreng var 3 år - hun er nu i 3 måned med
TRILLINGER
!! DET bliver hårdt!!
Anmeld