Nogle her i gruppen som er gravid igen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.391 visninger
76 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. august 2011

Anonym trådstarter

Ja er egentlig bare lidt nysgerrig

Er så meget klar til en mere og min baby er "kun" 7 måneder, men er SÅ skruk igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Kit

Nej og der er heller ikke planer om en "hurtig baby 2", men jeg glæder mig meget til vi engang i fremtiden skal have nr. 2

Anmeld

28. august 2011

Sofia

Ikke mig

Anmeld

28. august 2011

AnneBJ

Kit skriver:

Nej og der er heller ikke planer om en "hurtig baby 2", men jeg glæder mig meget til vi engang i fremtiden skal have nr. 2

Enig her!

Anmeld

28. august 2011

Molly8

Inden jeg fik Johan ville jeg godt have "10" børn. Nu har jeg svært ved at se, hvordan jeg skal kunne elske et andet barn så meget, som jeg elsker ham. Lige nu kan jeg slet ikke se, hvordan der skal blive "plads" til et barn mere.

Kh Molly

Anmeld

28. august 2011

Diana...

NEJ og bliver det heller ikke 2 er nok her 

Anmeld

28. august 2011

Mettemus

Molly8 skriver:

Inden jeg fik Johan ville jeg godt have "10" børn. Nu har jeg svært ved at se, hvordan jeg skal kunne elske et andet barn så meget, som jeg elsker ham. Lige nu kan jeg slet ikke se, hvordan der skal blive "plads" til et barn mere.

Kh Molly

Har det på PRÆCIS samme måde

Så er ikke den mindste smule gravid

Anmeld

28. august 2011

PeruBaby

Ha, ha, ha... Jeg var MEGA-skuk da Sofia var 3-4 mdr. gammel.

MEN jo mere hun er begyndt at bevæge sig, jo mere udfordring synes jeg der er i at have et lille barn, og jeg har tænkt på, at det må være RET vildt med én på fx. 1 1/2 år og én nyfødt. Så skal man jo hjælpe "den store" ret meget mens den lille endnu har helt basale behov, der ikke kan tilsidesættes ret længe af gangen. Men hvornår kan de så lige det??

Er dog ret sikker på at vi skal have ét barn mere - selvom "vi" allerede har 3. Jeg synes Sofia skal have en bror/søster der er rimelig tæt på hende aldersmæssigt (for om et par år vil hendes 12 og 14 årige brødre nok ikke synes det er så sjovt at lege længere).

Men her kører vi lidt den "halv"-usikre metode, hvor kondomet først kommer på sådan halvvejs i forløbet, selvom det jo ikke holder - for det var den måde Sofia blev til på. 

Nå, men derfor havde jeg også mega-noja på i sidste måned, da min mens var 1 UGE forsinket!! Så vi kører vist bare stilen "at hvis det sker, så sker det", men efter 4. barn er vi enige om at der skal et lidt mere permanent form for prævention til.

PS: Og så kan man jo aldrig være helt sikker på at det kun kommer én! En af mine veninder her i Peru skulle bare lige have ét barn mere da hendes dreng var 3 år - hun er nu i 3 måned med TRILLINGER!! DET bliver hårdt!!

Anmeld

28. august 2011

Rødhætte

Puha NEJ.. Vi skal have en mere i fremtiden, men der går nogle år endnu. Lige nu vil jeg nyde at have William alene..

Anmeld

28. august 2011

piadas

Nope!

Maja84 er, hun har jo ikke været så aktiv herinde, men hun tæller vel lidt alligevel.

Jeg mener også morisverige er?

Men det varer jo nok ikke længe, før I allesammen er gravide?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.