Hvor aktive er jeres babyer i maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

Madam Blå

Mettefpigen skriver:

Jaa ser også frem dag for dag Neej specielt ikk når man har været til fødselsdag hele weekenden og man bare sidder lænet så meget tilbage på stolen at det er lige før at ryglænet knækker....  

Hehe - ja, det kan jeg godt se! Håber du slipper for at knække en stol inden du føder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Madam Blå

Fenja09 skriver:

Ved ikke om det gør ondt på dig fordi maveskindet ikke har kunne give sig nok - jeg selv har ingen strækmærker fået, meen det kan jo komme her den sidste uge, selvom jeg selvfølgelig håber at de bliver væk

Det ser meget mærkeligt ud når numsen presses helt ud og især nu, hvor jeg er så langt henne og bebs er ret stor

Jeg håber du slipper for strækmærkerne! De er ikke så kønne.. Frygter også lidt for hvor mange jeg når at få. Har en hel del allerede.. Men skidt med det - herhjemme hedder de fartstriber, så lyder det ikke så slemt

Ja, det tror jeg gerne Må være sjovt med en så stor bebs

Anmeld

29. august 2011

Madam Blå

Maja84 skriver:

Så vidt jeg ve,d skal du først blive opmærksom hvis du intet liv mærker overhovedet, og hvile på sofaen og iskoldt vand ikke hjælper, eller feks at spise noget sødt, ellers tror jeg ikke du ahr noget at bekymre dig for

Ja, det ved jeg Heldigvis har jeg ikke problemer med det - tvætimod! Hun er så aktiv hele tiden Dejligt!

Anmeld

29. august 2011

Fenja09

Madam Blå skriver:

Jeg håber du slipper for strækmærkerne! De er ikke så kønne.. Frygter også lidt for hvor mange jeg når at få. Har en hel del allerede.. Men skidt med det - herhjemme hedder de fartstriber, så lyder det ikke så slemt

Ja, det tror jeg gerne Må være sjovt med en så stor bebs

Jeg tror også at bebsen opvejer alle strækmærker - heldigvis er det en af de træls ting som man får noget helt fantastisk ud af og så er det måske ikke så slemt endda

Anmeld

29. august 2011

Madam Blå

Fenja09 skriver:

Jeg tror også at bebsen opvejer alle strækmærker - heldigvis er det en af de træls ting som man får noget helt fantastisk ud af og så er det måske ikke så slemt endda

Helt klart! Det gør hun allerede

Men håber da at du slipper for dem

Anmeld

29. august 2011

Mettefpigen

Madam Blå skriver:

Hehe - ja, det kan jeg godt se! Håber du slipper for at knække en stol inden du føder

haha.. holder fødselsdag i dag for manden, har en d 3 og d 9 så der er en mulighed for det  haha...

Anmeld

29. august 2011

Kløver

Madam Blå skriver:

Ja, det ved jeg Heldigvis har jeg ikke problemer med det - tvætimod! Hun er så aktiv hele tiden Dejligt!

hvor dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.