Hvor aktive er jeres babyer i maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2011

Mira0911

Madam Blå skriver:

Jeg krydser fingre for at hun ligger som hun skal!

Kan godt forstå, at du ikke vil til endnu et vendingsforsøg.. Det ville jeg heller ikke, hvis det var mig.

Du må lige opdatere nårmanden er hjemme

Skal nok opdatere når han lige har leget jordemoder... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Mettefpigen

Jeg er 37+2 og må indrømme at jeg synes det er blevet værre.... Min junior ligger i bækkenet nu men han sparker stadig på ribbene så man bare ligger udstrakt fordi det gør så ondt... Og hamrer og banker i maven og det føles som det hele tiden har gjort også selvom han er blevet større.... Tænker også på hvordan det føles når han blir ldit større  Lige pt vejer han ca 2800g....

Anmeld

28. august 2011

Kløver

Da jeg var gravid med daniel, synes jeg nu tingene kom helt af sig selv, at nu mindre plads der blev, nu mindre var de store udskejelser, han bevægede sig men knap så voldsomt

Anmeld

28. august 2011

Fenja09

Madam Blå skriver:

Det er heller ikke sparkene, som sådan der gør ondt. Det er værst når hun mosler ud mod maveskindet, og virkelig prøver at komme ud af maven igennem navlen eller noget Men er rigtig glad for at høre, at det ikke bliver værre med tiden

Dejligt at du ikke har haft ondt i den forbindelse. Så har du sikkert bare kunne nyde at mærke din bebs

Synes i hvert fald at det ændre sig en del, hvis jeg tænker tilbage på uge 30 og så til nu. Du kan godt regne med at få en mere "deform" mave nogle gange - ved selvfølgelig ikke om alle oplever det, men jeg kan bestemt godt mærke når bebsen skubber numsen ud i den ene side...synes ikke det gør ondt, men føles mere som en kraftig plukkeve i den ene side  

Anmeld

28. august 2011

Madam Blå

Mettefpigen skriver:

Jeg er 37+2 og må indrømme at jeg synes det er blevet værre.... Min junior ligger i bækkenet nu men han sparker stadig på ribbene så man bare ligger udstrakt fordi det gør så ondt... Og hamrer og banker i maven og det føles som det hele tiden har gjort også selvom han er blevet større.... Tænker også på hvordan det føles når han blir ldit større  Lige pt vejer han ca 2800g....

Puha.. Men i det mindste er du snart i mål!

Håber at min lillepige bliver mildere med tiden. For det kan da ikke være rart, at du må lægge dig ned, for at give plads..

Anmeld

28. august 2011

Madam Blå

Dejligt at det kommer af sig selv! Så behøver jeg ikke at frygte det

Maja84 skriver:

Da jeg var gravid med daniel, synes jeg nu tingene kom helt af sig selv, at nu mindre plads der blev, nu mindre var de store udskejelser, han bevægede sig men knap så voldsomt

Anmeld

28. august 2011

Madam Blå

Fenja09 skriver:

Synes i hvert fald at det ændre sig en del, hvis jeg tænker tilbage på uge 30 og så til nu. Du kan godt regne med at få en mere "deform" mave nogle gange - ved selvfølgelig ikke om alle oplever det, men jeg kan bestemt godt mærke når bebsen skubber numsen ud i den ene side...synes ikke det gør ondt, men føles mere som en kraftig plukkeve i den ene side  

Ja, tror også at aktiviteten ændres. Det må den jo, når bebs bliver større og der bliver mindre plads men godt, at det ikke gør ondt, når numser lige titter frem i den ene side Det er nemlig det, jeg synes der gør ondt. Men det er bedre i dag, efter der er kommet flere strækmnærker omkring navlen. Måske mit maveskind bare har været for stramt, eller noget.

Hihi - det må se sjovt ud, når bebsen er så stor og så kun ligger i den ene side Det må virkelig være en skæv mave, man kan rende rundt med. Kan lige se det for mig

Anmeld

28. august 2011

Mettefpigen

Madam Blå skriver:

Puha.. Men i det mindste er du snart i mål!

Håber at min lillepige bliver mildere med tiden. For det kan da ikke være rart, at du må lægge dig ned, for at give plads..

Jaa ser også frem dag for dag Neej specielt ikk når man har været til fødselsdag hele weekenden og man bare sidder lænet så meget tilbage på stolen at det er lige før at ryglænet knækker....  

Anmeld

28. august 2011

Fenja09

Madam Blå skriver:

Ja, tror også at aktiviteten ændres. Det må den jo, når bebs bliver større og der bliver mindre plads men godt, at det ikke gør ondt, når numser lige titter frem i den ene side Det er nemlig det, jeg synes der gør ondt. Men det er bedre i dag, efter der er kommet flere strækmnærker omkring navlen. Måske mit maveskind bare har været for stramt, eller noget.

Hihi - det må se sjovt ud, når bebsen er så stor og så kun ligger i den ene side Det må virkelig være en skæv mave, man kan rende rundt med. Kan lige se det for mig

Ved ikke om det gør ondt på dig fordi maveskindet ikke har kunne give sig nok - jeg selv har ingen strækmærker fået, meen det kan jo komme her den sidste uge, selvom jeg selvfølgelig håber at de bliver væk

Det ser meget mærkeligt ud når numsen presses helt ud og især nu, hvor jeg er så langt henne og bebs er ret stor

Anmeld

28. august 2011

Kløver

Madam Blå skriver:

Dejligt at det kommer af sig selv! Så behøver jeg ikke at frygte det

Så vidt jeg ve,d skal du først blive opmærksom hvis du intet liv mærker overhovedet, og hvile på sofaen og iskoldt vand ikke hjælper, eller feks at spise noget sødt, ellers tror jeg ikke du ahr noget at bekymre dig for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.