BabyBambi skriver:
Det tror jeg ikke du skal være bange for.. Jeg har 29 dage til termin og de sidste par uger eller 3 er det begyndt at være trangt derinde for min bettemand, og det gør at hans moslen er noget mindre voldsom, det er mere sådan nogle lange glidende bevægelser han kommer med og ikke noget det ville kunne slå en bærbar af min mave hehe.. 
Til gengæld, skruer og skruer han i mit bækken, så det til tider føles som om jeg er ved at vende vrangen ud på mig selv for neden, og det er virkelig ulækkert, og ja så er der jo de små fusser der presser mod mine ribben(det burde dog snart blive bedre som han kommer længere ned i mit bækken)..
Såå ja, den ene smerte erstattes med den anden.. Men tror ikke du skal være bange for at maveskindet sprænger eller noget.. 

Yay - så er du snart i mål!
Dejligt.
Ja, tænker også at jo mindre plads der bliver, des mindre kan hun vel bevæge sig. Men hun bliver jo kun stærkere for hver dag der går.. Puha, heldigvis vender min stadig rundt, så det ikke kun er ribbenene, der får sparkene.
Av! Det lyder bestemt ikke behageligt..
Men det skal vel til - han er ved at gøre sig klar til at komme ud til verden 
Hihi - nej, regner ikke med at det sprænger
Selvom min navle har fået nogle seriøse strækmærker, da hun pludselig forsøger at mase sig ud igennem den.. Det ser helt klamt ud. Den popper nemlig ud, når hun gør det. Og så ind igen, når hun er færdig
Hun er sgu en sjov lille en 
Anmeld