Pædagog som fjernstudie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.128 visninger
26 svar
0 synes godt om
27. august 2011

AnneBJ

Kan man det??

Det skal være i reg. sydjylland, allerhelst Kolding, Fredericia, Vejle området, men lidt længere væk er også ok!

Fortæl mig om dit fjernstudie:

- hvorfor har du valgt fjernstudie?

- hvad er det bedste?

- hvad er det værste?

- er det svært at "tage sig sammen" og lave det man skal?

- osv.!

Jeg kunne rigtig godt tænke mig det. Jeg står for at skulle i en ny klasse (igen, igen!) til februar, og det har jeg slet ikke lyst til. Jeg har været i 2 klasser allerede, pga. flytning og barsel, go ejg bruger meget tid og energi hver gang jeg starter op, på at lære folk at kende, i stedet for at koncentrere mig om det faglige..

Hvordan er eksaminerne via fjernstudie? Jeg står over for DKK, har bestået IIS..

Fortæl mig hvad du synes! Stort som småt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Nettemor

AnneBJ skriver:

Kan man det??

Det skal være i reg. sydjylland, allerhelst Kolding, Fredericia, Vejle området, men lidt længere væk er også ok!

- hvad er det bedste?

- hvad er det værste?

- osv.!

Jeg kunne rigtig godt tænke mig det. Jeg står for at skulle i en ny klasse (igen, igen!) til februar, og det har jeg slet ikke lyst til. Jeg har været i 2 klasser allerede, pga. flytning og barsel, go ejg bruger meget tid og energi hver gang jeg starter op, på at lære folk at kende, i stedet for at koncentrere mig om det faglige..

Hvordan er eksaminerne via fjernstudie? Jeg står over for DKK, har bestået IIS..

opper den lige for dig og følger samtidig lige lidt med her for syns det lyder spændende

Anmeld

28. august 2011

AnneBJ

opper den lige for dig og følger samtidig lige lidt med her for syns det lyder spændende

1000 tak 

Jeg er selv nået så langt nu, så jeg ved Seminariet i Åbenrå tilbyder det. Jeg har sendt en mail for at få noget praktisk info fra dem!

Anmeld

28. august 2011

aya-zia

AnneBJ skriver:

Kan man det??

- hvad er det bedste?

- hvad er det værste?

- osv.!

ved du om man kan få su på fjernstudie???

Anmeld

28. august 2011

AnneBJ

aya-zia skriver:

ved du om man kan få su på fjernstudie???

Det kan man! 

Anmeld

28. august 2011

aya-zia

AnneBJ skriver:

Det kan man! 

JUBII hehe

Anmeld

28. august 2011

AnneBJ

aya-zia skriver:

JUBII hehe

I hvert fald den ordinære (altså ikke meritten) og på UcSyd - så mon ikke man generelt kan det!

Overvejer du det også?

Anmeld

28. august 2011

aya-zia

AnneBJ skriver:

I hvert fald den ordinære (altså ikke meritten) og på UcSyd - så mon ikke man generelt kan det!

Overvejer du det også?

jeg overvejer fjernstudie dog bare en hg

Anmeld

28. august 2011

Nettemor

AnneBJ skriver:

1000 tak 

Jeg er selv nået så langt nu, så jeg ved Seminariet i Åbenrå tilbyder det. Jeg har sendt en mail for at få noget praktisk info fra dem!

det var nok en god ide

smart at man kan få SU. nok lidt nemmere at få til at hænge sammen så hvis man mere eller mindre selv bestemmer hvornår man studere og hvornår man så evt skal have lidt arb ved siden af.

men tror i mit tilfælde at der skulle blokeres for baby.dk et bestemt tidsrum

Anmeld

28. august 2011

AnneBJ

nettemor skriver:

det var nok en god ide

smart at man kan få SU. nok lidt nemmere at få til at hænge sammen så hvis man mere eller mindre selv bestemmer hvornår man studere og hvornår man så evt skal have lidt arb ved siden af.

men tror i mit tilfælde at der skulle blokeres for baby.dk et bestemt tidsrum

Det tror jeg også er nødvendigt her... Jeg påtænker at lave "læseplaner" og tilladte pauser, for ellers får jeg ikke lavet noget Men jeg tror på det kan lade sig gøre, og det må jo være det vigtigste?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.