Vil I kende/kendte I kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

Den kommende far

LilleMie skriver:

Jeg er lidt overrasket over, hvor mange der vil kende kønnet, når man læser rundt på debatterne. Og jeg kunne godt tænke mig at få lidt tal på 

Så hvor mange af jer vil kende/kendte kønnet på jeres barn og hvor meget ønskede i det (se svarmulighederne)?

Vi skal til kønsscanning d 19 september.

Grunden til dette er at vi begge er mega nysgerrige. En anden ting er det rent praktiske med at man kan få værelset gjort klar inden fødslen

MVH

Den kommende far 

http://babydutten.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

MortilCilas

Vi fik det af vide til MD scanningen, og vi ville også gerne, og efterfølgene tog vi til en 3D scanning (vi selv betalte) for at være helt sikker. Men får jeg en til, så vil jeg ikke vide det

Anmeld

27. august 2011

Frøken J.

LilleMie skriver:

Jeg er lidt overrasket over, hvor mange der vil kende kønnet, når man læser rundt på debatterne. Og jeg kunne godt tænke mig at få lidt tal på 

Så hvor mange af jer vil kende/kendte kønnet på jeres barn og hvor meget ønskede i det (se svarmulighederne)?

Ved ikke helt hvilken svarmulighed jeg skal tage.. Altså ja, vi ville vide det, og vi fik det at vide til MD. Men hvis vi ikke havde fået det at vide, så havde vi ikke købt en decideret kønsscanning, fordi vi havde fået en 3D scanning i gave hvor vi regnede med at kunne se det - Og det var også her vi fik kønnet bekræftet

Anmeld

27. august 2011

lycly

Jeg VILLE vide kønnet, men det kunne desværre ikke ses på MD-scanningen . Så vi betalte os fra det på en privatklinik  

Jeg ville gerne vide det når det nu var første gang osv, for det var i forvejen svært at have styr på alt det man skulle købe, så tænkte det ville være rart i det mindste at vide hvilke FARVER man skulle købe tingene i  

Ved ikke om jeg vil vide det næste gang. Men jeg vil gerne have 3 børn, og nu har jeg en pige, så hvis jeg får en dreng næste gang så vil jeg helt sikkert ikke kende kønnet 3. gang, for med både en dreng og en pige er man rimelig dækket ind

Anmeld

27. august 2011

meem

Har svaret: ja men kun hvis de kan/kunne se kønnet...

Det var hvad vi valgte med vores første barn.. vores andet barn skulle det være en overaskelse  

Anmeld

27. august 2011

Pige2009

Jeg ville ellers ikke vide kønnet, men til 3D/4D scanningen var jeg så nysgerrig at jeg bad om at få det at vide

Anmeld

27. august 2011

JeNoVa

Ved min førstfødte pige ville vi ikke vide kønnet og købte alt i neutrale farver.

Jeg var ærligt fuldstændig ligeglad med kønnet, men faren ønskede sig en dreng. Jeg mærkede en skuffelse i ham, da det blev en pige.

Ved min anden graviditet vidste jeg intuitivt, at vi skulle have to piger til, så jeg ville have kønnene bekræftet på forhånd, så min mand ville have tid til at 'fordøje' resultatet inden fødslen. Jeg ville ikke igen opleve min mands skuffelse ved fødslen, fordi han aldrig vil få den søn, han ønskede sig (ihvertfald ikke med mig).

Anmeld

27. august 2011

Fenja09

Vi var meget i tvivl om vi ville vide kønnet og snakkede længe om det. Da vi så kom til MD scanning blev vi enige om, at kunne JM se kønnet ville vi gerne vide det. Efterfølgende skulle vi have haft en privat scanning for at være helt sikker på, at de til MD scanning havde skønnet rigtig, men da der var 90 % chance for at det var korrekt sprang vi den private scanning over.

/Fenja (39+3)

Anmeld

27. august 2011

Nimbus1984

Jeg vil ikke vide det, min kæreste vil egentlig gerne. Jeg synes det skal være en overraskelse. min svigerinde siger der er intet sjovt ved en fødsel, kun når du får kønnet at vide. Så den går jeg efter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.