Vil I kende/kendte I kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Vil I kende/kendte I kønnet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.919 visninger
28 svar
0 synes godt om
27. august 2011

LilleMie

Jeg er lidt overrasket over, hvor mange der vil kende kønnet, når man læser rundt på debatterne. Og jeg kunne godt tænke mig at få lidt tal på 

Så hvor mange af jer vil kende/kendte kønnet på jeres barn og hvor meget ønskede i det (se svarmulighederne)?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

aya-zia

LilleMie skriver:

Jeg er lidt overrasket over, hvor mange der vil kende kønnet, når man læser rundt på debatterne. Og jeg kunne godt tænke mig at få lidt tal på 

Så hvor mange af jer vil kende/kendte kønnet på jeres barn og hvor meget ønskede i det (se svarmulighederne)?

vi fik afvide begge gange at vi ventede en pige.... vi betalte ik for det...

men alle scanningerne efter man kan se kønnet har bekræftet at det var piger....

jeg har også fået en DEL flere scanninger end hvad de fleste andre får....

Anmeld

27. august 2011

Clisolka

LilleMie skriver:

Vi fik at vide hvad kønnet var - vi ville begge gerne vide det. 

Vi fik det at vide til MD-scanningen, og de efterfølgende scanninger. Jeg blev scannet hver 4. uge, og hver gang sagde de en pige. Vi fik en pige 

Anmeld

27. august 2011

L.J.L

Ja vi ville begge utroligt gerne kende kønnet, så vi kunne få sat navn på, og kalde baby for ham/hende. Det er meget nemmere at forholde sig til baby i maven når man kender kønnet, synes jeg.

Vi fik det afvide til MD scanning, og havde de ikke kunne se kønnet der havde jeg helt sikkert betalt mig fra det!

Anmeld

27. august 2011

SussieThyssen

LilleMie skriver:

"Andet"

Jeg fik taget fostervandsprøver med mine 3 og blev hvergang tilbudt at få det at vide, men vi valgte det så kun med den sidste.

Det er jo 14 år siden jeg fik min yngste, og dengang var der ikke noget der hed kønsskanninger
Men man kunne så få det at vide ved fostervandsprøven.
Min generelle holdning var, at jeg ikke ville vide det, det skulle være en overraskelse, men med den sidste blev vi enige om at det nu alligevel kunne være spændende at vide, og stor var vores overraskelse, at det var en dreng, hvad vi mindst af alt havde ventet.
Så jeg havde nogle måneder hvor jeg dels kunne vende mig til tanken og dels kunne gå med den her "orv-følelse" over at jeg virkeligt skulle have en med tap.

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. august 2011

Levi&LilysMor

efter vi havde været til NF snakkede vi om at købe en scanning på klinikken i Silkeborg også for at vide at alt stadig så fint ud selvfølgelig, men det blev en kønsscanning i uge 16 så midtimellem NF og MD. Vi valgte det også fordi man fik en film med af hele scanningen og en masse billeder også i 3d så et dejligt minde at gemme

Anmeld

27. august 2011

SjeBets

kønsscanninger var ikke noget man brugte da jeg ventede mine,  og scanninger i det generelle fik man KUN hvis der var mistanke om der var noget galt eller hvis der var mistanke om tvillinger. eller man var over 35.

Men da jeg gik 17 dage over blev jeg scannet på 14 dagen oven for at se til baby og der fik vi kønnet, kunne man næsten ikke undgå at se. 

Med nummer to vidtse vi det ik, fik kun en scanning  meget tidlig for at se efter om der var tvillinger ... 

Anmeld

27. august 2011

banditten2011

LilleMie skriver:

fik lavet en moderkage biopsi og der kan man vælge at få kønnet at vide og det ville vi gerne

Anmeld

27. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

LilleMie skriver:

Vi kender kønnet. Men udelukkende fordi manden meget meget gerne ville vide det. Så opvejede jeg det mod mit eget ønske om ikke at vide det, og gav ham hans ønske. 

Anmeld

27. august 2011

quity

Jeg har begge gange gjort meget tydelig overfor dem der scannede at jeg ikke vil vide kønnet, da jeg ønskede at vente. Jeg elsker overraskelser og har været virkelig glad for mine beslutninger, for det har virkelig været speciel for mig at det første jeg har spurgt om da de kom ud var hva køn er det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.