Vil I kende/kendte I kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

chael

LilleMie skriver:

Jeg er lidt overrasket over, hvor mange der vil kende kønnet, når man læser rundt på debatterne. Og jeg kunne godt tænke mig at få lidt tal på 

Så hvor mange af jer vil kende/kendte kønnet på jeres barn og hvor meget ønskede i det (se svarmulighederne)?

På de 2 første fik vi det at vide til md scanning. Det var ikke det der var det vigtige for os. Men kunne de se det, ville vi gerne vide det

Med nummer 3, betalte jeg for en tidlig kønsscanning. Bare for at prøve det. Kønnet blev bekræftet til md uafhængigt af hvad vi havde sagt.

*Camilla 35+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

helle85

med den første fik jeg lavet en 3d skanning da min mand ville vide hvad det var. med freja spurgte vi til den almindelig skanning om de kunne se hvad det var, da vi ville værer sikkere på, om vi kunne genbruge tøjet men de kunne ikke se nogen tap så de kunne kun sige det 50 % sikkerhed

men underligt nok har jeg vist hvad for et køn de havede før de blev skannet og har haft ret begge gang 

vi har ikke fået nakkefold skanning med nogen af dem.

Anmeld

27. august 2011

rogerrasch

LilleMie skriver:

Jeg er lidt overrasket over, hvor mange der vil kende kønnet, når man læser rundt på debatterne. Og jeg kunne godt tænke mig at få lidt tal på 

Så hvor mange af jer vil kende/kendte kønnet på jeres barn og hvor meget ønskede i det (se svarmulighederne)?

vi vil gerne kende kønnet og det får vi forhåbentlig også at vide til vore MD scanning 9 september

Anmeld

27. august 2011

Kris89

vi vil ikke kende kønnet... synes på en måde det er lidt "upersonligt", hvis man kender kønnet og har navngivet mens det stadig er i maven. kender en, hvor man lige så snart kønnet vidstes kendte navnet også. så personen var jo egentlig skabt inden de tkom ud, sys jeg tog lidt af glæden...

vi vil ikke vide, for ingen andre skla vide det og jeg kan ikk holde mund

sys samtidig bare det vigtigste er, når jeg får de to streger igen, at den bliver derinde denne gang. at alt er som det skla være.

Anmeld

27. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har begge gang valgt helt bevist IKKE at vide kønnet. Vi gjorde enda dem der scannede os opmærksomme på, at vi ikke vil vide det. Da vi kom ind på fødestuen fortalte vi også vores JM, at det var min mand som gerne selv ville se kønnet - og sådan blev det.

Det er en af livets små fornurligheder og som man ikke kan gøre noget ved. Synes det var fantatisk IKKE at vide det.

Anmeld

27. august 2011

Mathilde

Vi fik kønnet at vide til md scanningen og det var dejligt at vide og praktisk også men hvis der bliver en næste gang tror jeg ikke jeg vil vide det.

Anmeld

27. august 2011

Lulle25

Har 4 børn og har aldrig fået kønnet og vide, synes det er mest hyggeligt sådan

Anmeld

27. august 2011

LilleMie

Tak for alle jeres tilbagemeldinger. Tallene i afstemningen er indtil videre, som jeg nok havde forventet .

Vi ønsker ikke selv at vide kønnet og glæder os til at få den ekstra overraskelse til fødslen! Men jeg kan se, at vi ikke umiddelbart er så mange herinde, der kan styre vores nysgerrighed. Og jeg må da indrømme, jeg er rigtig nysgerrig, men jeg synes, det er en del af "pakken" først at få spændingen udløst efter fødslen (ligesom jeg ikke render rundt og smugkigger i mine julegaver inden juleaften, hihi ).

Men hvor er det dejligt, at vi er forskellige og at alle kan få det, som de ønsker!

Anmeld

27. august 2011

Chamomile

Celina's far og jeg valgte, at det skulle være en overraskelse.

Anmeld

27. august 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

LilleMie skriver:

Vi har bevidst prøvet begge dele, og må sige at jeg hælder mest til at få det som en overraskelse ! Det føltes bare langt federe Så skulle der en dag komme en baby mere, så vælger vi OVERRASKELSEN ved fødslen, helt klart  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.