Forskellige graviditeter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2011

twinny

Jeg venter 2 drenge... Jeg har ingen kvalme haft eller noget vand i kroppen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Kløver

Godmorgen de damer

Dette emne har med stor sandsynlighed været oppe før, men kunne godt tænke mig lidt erfaringer fra de af jer der har nogen

Jeg er gravid for anden gang. Første graviditet næsten ingen kvalme og jeg fik en pige. Her anden gang er jeg sku godt nok syg. Vildt meget kvalme og vildt træt. 

Har i oplevet forskellige graviditeter efter hvad køn det er eller er der nogen der har en god forklaring på hvorfor to graviditeter kan være så forskellige for den samme krop??

Jeg skal måske lige for god ordens skyld gøre opmærksom på at jeg er bedøvende ligeglad om jeg venter det ene eller det andet, er bare forundret over min krop reagere så anderledes. 

Jeg kigger med her.

Da jeg ventede Daniel, var jeg allerede 1 uge før jeg testede meget dårlig, og havde slem kvalme og opkast helt indtil uge 16/17 stykker.

Nu er jeg 5 uger henne og mærker ikke meget, har meget meget meget lidt kvalme, meget træt og tørstig, og halsbrand, men ellers har jeg det fint

Min mor er overbevist om, jeg venter en pige denne gang, så bliver spændende at se om hun har ret, ligesom sidste gang

Anmeld

28. august 2011

Kløver

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nu har jeg læst en del om det, og talt en del med forskellige kloge hoveder.

Det med kvalme pga. køn har ikke rigtig noget hold i sig. Kroppen reagere forskelligt på stigningen i HCG, og det er den der giver kvalme osv.

Det kan være meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvordan man reagerer. Men endnu mere interessant, meget forskelligt fra graviditet til graviditet, hvordan kroppen reagere hos den enkelte. HCG er HCG uanset om det er en pige eller dreng man venter. 

jeg havde det meget skidt sidst, allerede 1 uge før jeg testede positivt, og denne gang mærker jeg næsten intet, så håber det bliver ved

Anmeld

28. august 2011

Krussedulle

Frejasen skriver:

Ja det er noget mærkeligt noget. Ved du hvad du venter denne gang??

Nej ikke endnu.. er kun 14+1 i dag, skal først scannes igen den 11 okt. men er spændt på om det er endnu en lillebror eller om det er en lillesøster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.