Emilie2010 skriver:
jeg er nysgerrig og hære, hvordan det går med din sæn i dp 
Hej.
Lyder spændene, hvor gammel vil din datter være når hun´starter?
- min søn startede d. 22 aug. hvor vi mandag og tirsdag var jeg sammen med ham dernede og onsdag prøvede vi at aflevere ham også var planen at han skulle være derfra kl. 10:00 til 11:30 (så han kunne spise frokost sammen med de andre) men fik desværre allerede en sms fra dagplejen kl 10:40 at nu skulle jeg hente ham - da han var ked af det, og han ville ikke spise frokost.
Og torsdag skulle han i legestue(der tog jeg også med, det skal han hver torsdag altså i legestue)
dagpleje moren synes vi skal bruge en uge mere på indkøring så manden tager over fra på mandag af, fordi jeg skal starte på arbejde(desværre
)
regner med at vi gør det sammen i næste uge mandag og tirsdag er manden der sammen med vores søn og onsdag prøver vi at lade ham være dernede alene ( nu må vi se )
Men, er vil gerne over til dagplejemoren og den dag han var alene dernede ville han konstant bærres og være tæt på hende..
Og nu vi er der løber han rundt og leger med de andre børn. Så er spændt på hvor lang tid det kommer til at tage..
Skal lige siges min søn er 16 måneder 

Anmeld