Dagpleje eller vuggestue - afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

dash..

Babymor2010 skriver:

Jeg har stemt vuggestue. Min lille fis begynder i vuggestue her den 1. 

Hvor spændene..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

dash..

millesofie skriver:

du har glemt dagpleje og vuggestue

Tinke har nemlig gået i begge

men jeg bryder mig ikke om dagpleje, synes der er for stille

ups

ja, det er jo forskelligt hvad man synes. også efter barnet..

Anmeld

27. august 2011

dash..

FrkLarsen skriver:

Jeg har stemt dagpleje.

Vores datter starter i dagpleje d. 19/9 :-)

vi har valgt dp fordi at Emilie er en sensitivt barn og så er der jo begrænset med børn 

Hvor spændene

- ja, så passer dagpleje nok bedst til hende

Anmeld

27. august 2011

Kamelia

Har stemt dagpleje da to af dem gik i dagpleje. Men du mangler valgmulighed for "begge dele". Vores mellemste gik nemlig i vuggestue!!

I dag........ville jeg aldrig vælge vuggestue, det var ikke sundt for vores datter og jeg ville ønske hun havde gået i dagpleje!

Men vi har også verdens bedste dagplejemor til vores søn!!

Kamelia

Anmeld

27. august 2011

132319

Vuggestue.

Jeg ville hellere undvære pasning, end have mit barn i dagpleje. En person som ikke engang er uddannet, er efter min mening ikke nok til at passe fire børn alene!

Mine børn elskede/elsker deres vuggestue og det at der er mange ben er for dem og jeg blot et kæmpe plus!!

Jeg var dagplejebarn og havde SÅ svært ved at starte i børnehave og har hørt flere erfaringer om dette.

Anmeld

27. august 2011

Mor1012

dash.. skriver:

Hej.

Nu er vores søn startede i dagpleje.

Så kunne godt tænke mig at høre hvor mange herinde der har deres børn i dagpleje og hvor mange der har valgt vuggestue. Begrundelse behøves ikke (og dem som har børn der går i BH/SKOLE må meget gerne også stemme hvad jeres børn gik i dengang )

Blev lige lidt nyss..

jeg er nysgerrig og hære, hvordan det går med din sæn i dp

Anmeld

27. august 2011

Mor1012

FrkLarsen skriver:

Jeg har stemt dagpleje.

Vores datter starter i dagpleje d. 19/9 :-)

vi har valgt dp fordi at Emilie er en sensitivt barn og så er der jo begrænset med børn 

hej

citere dit indlæg, da min emilie starter i dp d 15 september..

jeg er såååååååå nervøs.. hva med dig <

Anmeld

27. august 2011

dash..

Emilie2010 skriver:

jeg er nysgerrig og hære, hvordan det går med din sæn i dp

Hej.

Lyder spændene, hvor gammel vil din datter være når hun´starter?

- min søn startede d. 22 aug. hvor vi mandag og tirsdag var jeg sammen med ham dernede og onsdag prøvede vi at aflevere ham også var planen at han skulle være derfra kl. 10:00 til 11:30 (så han kunne spise frokost sammen med de andre) men fik desværre allerede en sms fra dagplejen kl 10:40 at nu skulle jeg hente ham - da han var ked af det, og han ville ikke spise frokost.

Og torsdag skulle han i legestue(der tog jeg også med, det skal han hver torsdag altså i legestue)

dagpleje moren synes vi skal bruge en uge mere på indkøring så manden tager over fra på mandag af, fordi jeg skal starte på arbejde(desværre )

regner med at vi gør det sammen i næste uge mandag og tirsdag er manden der sammen med vores søn og onsdag prøver vi at lade ham være dernede alene ( nu må vi se )

Men, er vil gerne over til dagplejemoren og den dag han var alene dernede ville han konstant bærres og være tæt  på hende..

Og nu vi er der løber han rundt og leger med de andre børn. Så er spændt på hvor lang tid det kommer til at tage..

Skal lige siges min søn er 16 måneder

Anmeld

27. august 2011

Mor1012

dash.. skriver:

Hej.

Lyder spændene, hvor gammel vil din datter være når hun´starter?

- min søn startede d. 22 aug. hvor vi mandag og tirsdag var jeg sammen med ham dernede og onsdag prøvede vi at aflevere ham også var planen at han skulle være derfra kl. 10:00 til 11:30 (så han kunne spise frokost sammen med de andre) men fik desværre allerede en sms fra dagplejen kl 10:40 at nu skulle jeg hente ham - da han var ked af det, og han ville ikke spise frokost.

Og torsdag skulle han i legestue(der tog jeg også med, det skal han hver torsdag altså i legestue)

dagpleje moren synes vi skal bruge en uge mere på indkøring så manden tager over fra på mandag af, fordi jeg skal starte på arbejde(desværre )

regner med at vi gør det sammen i næste uge mandag og tirsdag er manden der sammen med vores søn og onsdag prøver vi at lade ham være dernede alene ( nu må vi se )

Men, er vil gerne over til dagplejemoren og den dag han var alene dernede ville han konstant bærres og være tæt  på hende..

Og nu vi er der løber han rundt og leger med de andre børn. Så er spændt på hvor lang tid det kommer til at tage..

Skal lige siges min søn er 16 måneder

taak fordi du svarede

jamen min datter er 9 mdr , 10 mdr når hun starter... er simpelhen så nervøs...

Anmeld

27. august 2011

dash..

Emilie2010 skriver:

taak fordi du svarede

jamen min datter er 9 mdr , 10 mdr når hun starter... er simpelhen så nervøs...

det forstår jeg godt - det var jeg også. men, det beroliger meget når man møder dagpleje moren og ser hendes hjem  jeg har været super heldig og er virkelig glad for både hende og ikke mindst hendes hjem  de kan gå ud når de har lyst da hun har have osv osv..

- det skal nok gå og i længden bliver du nok glad for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.