Dagpleje eller vuggestue - afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

foto på lærred

Vores datter gik i begge dele og det var helt perfekt. Hun startede i privatdagpleje fordi der var ventetid på vs. Men vi blev simpelthen så glade for det, at hun blev der indtil hun var to år. Så startede hun i vuggestue. Det passede fint med at hun havde brug for lidt mere udfording. Så for os var det en super fin konbination. Jeg synes, det var skønt, at hun det første år var hos en dejlige dame hvor de kun var 3 børn. Der var massere tid til fordybning, massere tid til den enkelte. Til knus, kram og kærlighed, ro ved aktiviteter osv. Tilgengæld var det også lækkert for min datter da hun var to at starte i vuggestue hvor der var flere børn, morgensamling med ny viden, mere udfordring i form at nye venner og nye kompetancer.

Med venlig hilsen

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Femøre

vores var i dp, simpelthen fordi der er for langt til en vg. jeg vil ikke køre 10 km hver dag, alene for en vg's skyld. Har også været supertilfreds med det, men har intet imod vg. Har selv arbejdet i to vuggestuer.

Anmeld

27. august 2011

millesofie

du har glemt dagpleje og vuggestue

Tinke har nemlig gået i begge

men jeg bryder mig ikke om dagpleje, synes der er for stille

Anmeld

27. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

dash.. skriver:

Stort tillykke så er der jo ikke så længe igen..

- er helt enig

Tak  Ja det begynder at nærme sig. Bliver spændende om baby kommer i Nov eller Dec. Det må tiden vise. 

Anmeld

27. august 2011

FrkLarsen

dash.. skriver:

Hej.

Nu er vores søn startede i dagpleje.

Så kunne godt tænke mig at høre hvor mange herinde der har deres børn i dagpleje og hvor mange der har valgt vuggestue. Begrundelse behøves ikke (og dem som har børn der går i BH/SKOLE må meget gerne også stemme hvad jeres børn gik i dengang )

Blev lige lidt nyss..

Jeg har stemt dagpleje.

Vores datter starter i dagpleje d. 19/9 :-)

vi har valgt dp fordi at Emilie er en sensitivt barn og så er der jo begrænset med børn 

Anmeld

27. august 2011

Clisolka

Jeg har stemt vuggestue. Min lille fis begynder i vuggestue her den 1. 

Anmeld

27. august 2011

L-Mortil3

Liam og Milan går i DP, synes de hurtigt nok skal blive "institutioneret" Så jeg nyder de har det lidt hjemligt 3 år endnu

Anmeld

27. august 2011

stine_olesen

Jeg har skrevet vuggestue, men kunne godt bruge en begge dele faktisk. For det kommer enormt meget an på hvordan dit barn og hvilken dp eller vugge man får. Mit barn passer f.eks. rigtig godt til sin vugge da de er meget sammen med bh og det er en lille vugge med kun 12 børn og så er de rimelig store alle sammen og kommer meget ud hvilket er lige det han har brug for.

Anmeld

27. august 2011

Mira0911

dash.. skriver:

Hej.

Nu er vores søn startede i dagpleje.

Så kunne godt tænke mig at høre hvor mange herinde der har deres børn i dagpleje og hvor mange der har valgt vuggestue. Begrundelse behøves ikke (og dem som har børn der går i BH/SKOLE må meget gerne også stemme hvad jeres børn gik i dengang )

Blev lige lidt nyss..

Vores går i dagpleje og det skal vores den næste også... 

Anmeld

27. august 2011

LinLin

STemmer ikke da min ældste  gik i dagpleje, men den yngste kommer i vs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.