sådan noget MØG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2009

Muffinmus

ÆV bæv....
Sikke noget rod. Har du fået snakket med ham nu????
Og vil du i øvrigt med til vores mavemøde selv du ikke er helt i den gamle klike???? det er på søndag på italia kl 18...skal bestille bord i dag så du siger bage til.
DEt bliver mig, Louise, Lisbeth, Nadia og Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2009

Marco2

Hej Heidi.

Hvordan går det? Er du ok?

Håber I fik snakket om det og det hele løser sig.

Ag

Anmeld

14. januar 2009

birgittemarie

Ja, jeg sidder også og kigger ind hele tiden i håbet om, at du har skrevet, at alt er i orden og at det bare var dumsnak med en gammel veninde...

Tænker på dig søde Bettemus

Anmeld

14. januar 2009

Mor-jannie

Hej søde..
Det er længe sinden vi har skrevet sammen..
men det er jeg da ked af og høre:-)

håber det kommer i orden og af det var før hen han var lun på hende:-)

giv bedsked om hvordan du har det:-)
knus

Anmeld

14. januar 2009

bette

MariaE skriver:

ÆV bæv....
Sikke noget rod. Har du fået snakket med ham nu????
Og vil du i øvrigt med til vores mavemøde selv du ikke er helt i den gamle klike???? det er på søndag på italia kl 18...skal bestille bord i dag så du siger bage til.
DEt bliver mig, Louise, Lisbeth, Nadia og Trine

Hej piger..
sorry den sene opdatering..
da han kom hjem konfrontere jeg det med ham og fortalte hvad jeg havde gjort og læst.. men han havde en god forklaring på det.. og som nogle af jer også skriver så var det skrevet i datid.. altså at han kunne lide hende den gang, men at han var lykkelig gift med mig nu og at han stadig kun elskede mig og kun var forelsket i mig... jeg må indrømme at jeg sank en stor sten..

var sku bange for det jeg læste var sandt... men havde misforstået det.. heldigivs. og jeg undskyldte så også for at tjekke hans profil.. men det synes han var helt ok, han var lidt chokket.. men han sagde at han jo ikke havde noget at skjule så det gjorde ham ikke noget..

han lagde sig da til at sove med armene om mig..

tak maria.. villle meget gerne med.. meen desværre skal jeg på overarbejde.. suk.. gider jeg sku ik..

tror det hele bunder ud i at jeg hele tiden går rundt og er lidt små nervøs for at miste ham.... har jo ik gjort andet i mit liv end at miste det jeg har kært..
han sagde også at det jo bare viste hvor meget jeg elskede ham og at jeg var bange for at han skulle gå fra mig..

hvor er i bare søde alle sammen.. det hjalp rigtig meget på det hele at læse jeres svar.. da jeg skrev var jeg meeeeget ked af det og tænkte ikke på andet end at han havde følelser for hende.. men glemte at man jo godt kan misforstå en skrevet tekst... og kom også til at tænke lidt over tingene efter at have læst jeres svar.. jeg skulle måske ikke have reageret så hastet.

Anmeld

14. januar 2009

Astrid P

Pyha, godt at høre, Heidi!

Anmeld

14. januar 2009

birgittemarie

Hurra!! Pyha, hvor er jeg glad på dine vegne

Knus fra Birgitte

Anmeld

14. januar 2009

Rasmine

Det var godt at høre, Bette.

Anmeld

14. januar 2009

mor til en del

Det var godt at høre..

Jeg har tænkt meget på dig siden jeg lige var på en lurer igår...

Hyg jer....

Øv for overarbejde, kunne godt have hygget med dig på Italia.....

Lisbeth

Anmeld

14. januar 2009

Lene76

Det var da dejligt.... men man har det med at handle lidt hurtigt nogengange, tror det er en kvinde ting hehe

Men dejligt at høre at alt er som det ska være.

Knus fra Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.