MariaE skriver:
ÆV bæv....
Sikke noget rod. Har du fået snakket med ham nu????
Og vil du i øvrigt med til vores mavemøde selv du ikke er helt i den gamle klike???? det er på søndag på italia kl 18...skal bestille bord i dag så du siger bage til.
DEt bliver mig, Louise, Lisbeth, Nadia og Trine
Hej piger..
sorry den sene opdatering..
da han kom hjem konfrontere jeg det med ham og fortalte hvad jeg havde gjort og læst.. men han havde en god forklaring på det.. og som nogle af jer også skriver så var det skrevet i datid.. altså at han kunne lide hende den gang, men at han var lykkelig gift med mig nu og at han stadig kun elskede mig og kun var forelsket i mig... jeg må indrømme at jeg sank en stor sten..
var sku bange for det jeg læste var sandt... men havde misforstået det.. heldigivs. og jeg undskyldte så også for at tjekke hans profil.. men det synes han var helt ok, han var lidt chokket.. men han sagde at han jo ikke havde noget at skjule så det gjorde ham ikke noget..
han lagde sig da til at sove med armene om mig..

tak maria.. villle meget gerne med.. meen desværre skal jeg på overarbejde.. suk.. gider jeg sku ik..
tror det hele bunder ud i at jeg hele tiden går rundt og er lidt små nervøs for at miste ham.... har jo ik gjort andet i mit liv end at miste det jeg har kært..
han sagde også at det jo bare viste hvor meget jeg elskede ham og at jeg var bange for at han skulle gå fra mig..
hvor er i bare søde alle sammen.. det hjalp rigtig meget på det hele at læse jeres svar.. da jeg skrev var jeg meeeeget ked af det og tænkte ikke på andet end at han havde følelser for hende.. men glemte at man jo godt kan misforstå en skrevet tekst... og kom også til at tænke lidt over tingene efter at have læst jeres svar.. jeg skulle måske ikke have reageret så hastet.
Anmeld