sådan noget MØG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.332 visninger
21 svar
0 synes godt om
13. januar 2009

bette

har lige fundet ud af at min mand er varm på en anden pige..
loggede på hans facebook.. mener at hvis han ik havde noget at skjule så ville han sikkert ik have et problem med det..

og fandt så dette i hans breve hvor han skriver til en der hedder christina som han har gået på højskole på

Hey sødte

Jeg har egentlig villet spørge dig om dette længe... Hvis vi ser bort fra at jeg er gift nu, og at du er i et forhold(hvad jeg har forstået) har du så egentlig nogensinde haft følelser for mig...?
Jeg indrømmer med et lille smil at jeg fatisk syntes lidt om dig... Lidt for meget måske...
Ikke at det nogensinde skulle kunne ændre noget imellem os, for jeg ser dig som den bedste ven jeg kunne have... For når jeg havde problemer SÅ var du der!!! Og det er jeg SÅ taknemmelig for...! Du er min livline... Når der var ikke andre der forstod, så var DU der...
Tak af hele mit hjerte for din godhed.....

Knus, og med venlig hilsen Steffen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2009

Astrid P

Har du spurgt ham hvordan det hænger sammen?

Og tror du ikke at han mener at han dengang var lun på hende? Han skriver jo 'syntes' = datid...

Hmm, jeg kan godt forstå du blev forskrækket, men giv ham lige en chance for at forklare hvad det er han mener.

KH Astrid - som håber for jer at det er en misforståelse!

Anmeld

13. januar 2009

bette

Astrid P skriver:

Har du spurgt ham hvordan det hænger sammen?

Og tror du ikke at han mener at han dengang var lun på hende? Han skriver jo 'syntes' = datid...

Hmm, jeg kan godt forstå du blev forskrækket, men giv ham lige en chance for at forklare hvad det er han mener.

KH Astrid - som håber for jer at det er en misforståelse!

giver ham selvfølgelig en chance for at forklare.. men synes den er temmelig åbenlys..

siger det til ham når han kommer hjem fra spinning..

kæft jeg er ked af det....

Anmeld

13. januar 2009

Loggidut

øhhhhh.....hvad svarede hun ham?

den der er satme nasty...og bette dog...havde du mistanke om at der var noget siden du loggede dig ind?

Anmeld

13. januar 2009

Astrid P

Føj, det må være væmmeligt at gå og vente på... Jeg håber virkelig at han har en god forklaring på det.

Tanker herfra!

Anmeld

13. januar 2009

Kaufie

Puha.... kan godt forstå du er ked af det - det ligner da ikke noget at skrive sådan et brev uanset om det så var følelser fra dengang eller nu. Det synes jeg bare er mangel på respekt for hvad I har.

Du må høre hans forklaring - og så må I hvis hellere få snakket om hvad I hver især synes er rimeligt. Jeg ville ihvert fald ikke acceptere sådanne breve fra min mand til andre piger!

Anmeld

13. januar 2009

Helle30

Øv Heidi, sikke noget.
Jeg vil også lige mene, at min mand ikke skulle skrive sådan noget til andre piger, - det er da lidt at "smide snøren ud" efter min mening.
Jeg gad nu også godt vide, hvad hun har svaret - hvis hun altså har svaret.
Jeg håber, I kan få en ordentlig snak om det - du er jo også nød til at fortælle, at du har været i hans profil. Kan jo godt være, han bliver lidt gnaven over det, med mindre I normalt kommer i hinandens "ting".

Helle

Anmeld

13. januar 2009

BellaT

Pyyyyh, den er led! Kan godt forstå at du er chokeret.
Men jeg synes nu at han skriver næsten det hele i datid.... Håber at han har en rigtig god forklaring. Måske det hele menes som det de havde dengang. Og ikke er noget som har med nutiden at gøre...
Jeg ville selv blive meget mistroisk, hvis jeg var dig, men måske der er en fornuftig forklaring på det brev og de alt for kærlige ord i det (ihvertfald alt for kærlige for en gift mand).
Ej, jeg vil sige at du skal give ham lov til at forklare sig inden du bliver alt for oprevet.

Anmeld

13. januar 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Den er dælme ikke sjov - men som de andre siger, skriver han i datid.

Håber ikke at din mistanke holder stik.
Er der noget nyt i sagen?

Anmeld

14. januar 2009

Nadi

Ej Heidi det er jeg sgu ked af at høre! Træls at finde sådan et brev, men ja lad ham nå at svare inden du drager konklutioner. Siden Dennis og jeg fandt sammen har jeg haft modet til at sige til dem jeg var vilde med at jeg havde et crush på dem.

Jeg håber virkelig ikke der er noget i det og hvis der er og du har brug for et puste rum så er dig og Mikkel altid velkommen heroppe og så er der jo ikke så langt.

KNUS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.