JeNoVa skriver:
Dyrk masser af motion og spis sundt!
Det behøver hverken at være surt eller kedeligt. Find en motionsform du kan lide f.eks. zumba, dans, gymnastik, yoga, svømning, ridning, badminton, ja, hvad som helst. Når du bruger kroppen, får du energi.
Spis mad med farve og drop det friturestegte: Tomater, peberfrugter, gulerødder, broccoli, majs osv. og selvfølgelig al den lækre frugt, du kan få ned. Sundhed kommer indefra.
Gå ud i naturen og føl dig som en del af den. Du kan gå i skoven, i parken, ved søen, ved stranden osv. Gerne flere gange om ugen og også selvom det er koldt.
Positiv tænkning - det kan trænes. Hver gang du tænker på noget negativt, skal du forsøge at tænke på noget positivt. For eksempel skal du ikke sige til dig selv, at du er bange for at få en vinterdepression igen. Nej, du skal sige, at NU er DU herre over din egen lykke, og du skal nok finde den. 
Held og lykke på vejen!
Tak for alle dine råd.. Dem kan jeg helt klart bruge til noget.. 
Jeg bor lige nu sammen med min mor og det er virkelig svært at få indført noget sundt, jeg har prøvet i snart et halvt år nu.. Hvergang jeg har handlet handler jeg sundt, men så handler hun måske nogle dage senere og så er det hele mere eller mindre usundt..
Og jeg har ikke råd til at købe udelukkende sundt, hvis vi ikke lægger vores penge sammen om det.. Det er virkelig trist.. Men vil prøve på hvergang vi er ude og handle at komme sunde ting i vognen og når jeg selv handler, så kun sunde tind