Kønsskanning???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

Nille-pigen

wee  vi venter os en lille sprællemand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

KittyMaMa

Nille-pigen skriver:

wee  vi venter os en lille sprællemand

Har tænkt på dig (jer) i dag! Tillykke med den lille dreng! 

Var det ellers en god scanning?

/K

Anmeld

13. september 2011

Nille-pigen

KittyMaMa skriver:

Har tænkt på dig (jer) i dag! Tillykke med den lille dreng! 

Var det ellers en god scanning?

/K

ja det var super skønt... manden var så glad for at se vores lille sprællemand bevæge sig på skærmen  og jeg synes det var super skønt at se ham igen... han er virkelig livlig og jeg kan også mærke når han sparker...  

Anmeld

13. september 2011

luna-w

Tillykke herfra kalundborg

Vi skal til MD scanning om 9 dagen så håber bare vi kan få det at vide der !!
Ellers skal vi altså også til en kønsscanning , vi vil så gerne vide det.! Kan næsten ikke vente til det bliver d. 22/9  

Anmeld

13. september 2011

Nille-pigen

luna-w skriver:

Tillykke herfra kalundborg

Vi skal til MD scanning om 9 dagen så håber bare vi kan få det at vide der !!
Ellers skal vi altså også til en kønsscanning , vi vil så gerne vide det.! Kan næsten ikke vente til det bliver d. 22/9  

så vil jeg også krydse fingre herfra det er så spændende 

hvad tror I det bliver ?

Anmeld

13. september 2011

MissTas

Hvad nævnte hun til jer, som var tegn på at det var en bette dreng? sjovt at hører nu hvor vi har fået at vide hvordan de ku se vores blir en lille prinsesse

Anmeld

13. september 2011

KittyMaMa

MissTas skriver:

Hvad nævnte hun til jer, som var tegn på at det var en bette dreng? sjovt at hører nu hvor vi har fået at vide hvordan de ku se vores blir en lille prinsesse

Dengang jeg ventede min søn, var der en der fortalte (kan ikke lige huske om det var en læge, jordmor eller sygeplejerske), at hvis kønnet lignede en skildpadde var det en dreng, og en burger (meget charmerende) var lig en pige...

Ved ikke rigtigt om jeg synes kønnet lignede en skildpadde på scanningen af min søn, - synes det lignede det det var, - en tissemand . Nu venter vi en pige, men har ikke haft mulighed for at tjekke om kønnet ligner en burger, da vi kender kønnet grundet en moderkagebiopsi og ikke en scanning... 

/Katja

Ps. tillykke med jeres lille pige!

Anmeld

14. september 2011

luna-w

Nille-pigen skriver:

så vil jeg også krydse fingre herfra det er så spændende 

hvad tror I det bliver ?

Jeg har hele tiden haft på fornemmelsen at det bliver en dreng, men min søde kæreste vil gerne have en pige, en rigtig fars pige siger han hehe.
Men uanset hvad køn det er så bliver man jo over glad , jeg kan dog sagtens forstille mig begge dele , så det er ikke sådan at jeg ikke kan forstille mig at vi får en pige. Men tror nu bare det bliver en dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.