Kønsskanning???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.299 visninger
27 svar
0 synes godt om
26. august 2011

Nille-pigen

nogen af jer der overvejer en kønsskanning?

Manden og jeg gør fordi vi gerne vil vide kønnet og fordi manden ikke var med til skanningen i uge 13... så han har kun set billede af vores lille tumling... og så synes vi der er lang tid til den 3. okt hvor der ikke er garanti for at få kønnet at vide...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

LilleMie

Vi overvejer det ikke, men vi vil jo heller ikke vide kønnet  

Men jeg tror nu også, vi ville betale os til en ekstra scanning, hvis min kæreste ikke havde kunne komme med til den første. Men så ville vi bare bede dem om at holde kønnet hemmeligt.

Hvornår skal I til kønsscanning?

Anmeld

27. august 2011

Nille-pigen

det skal vi den 13 september på skanningsklinikken i århus

Anmeld

27. august 2011

Emily2012<3

Jeg har ønsket mig penge til en kønsskanning på min fødselsdag den 9/9.. Det kunne bare være sådan en fantastisk gave at få. 

Anmeld

27. august 2011

Nille-pigen

BJNGJ. skriver:

Jeg har ønsket mig penge til en kønsskanning på min fødselsdag den 9/9.. Det kunne bare være sådan en fantastisk gave at få. 

det ville da være alletiders

for at du får det...

min forlovede glæder sig helt vildt til at se vores tumling for første gang der, for han var i afghanistan da jeg var til den første skanning...

Anmeld

27. august 2011

Emily2012<3

Nille-pigen skriver:

det ville da være alletiders

for at du får det...

min forlovede glæder sig helt vildt til at se vores tumling for første gang der, for han var i afghanistan da jeg var til den første skanning...

Tak, jeg håber at få det af min kæreste.. Så kan vi dele det..

Uha, ja det kan jeg godt forstå.. Det er bare så stort at se sin baby bevæge sig, og ikke bare på et billede.. 

Anmeld

27. august 2011

Nille-pigen

BJNGJ. skriver:

Tak, jeg håber at få det af min kæreste.. Så kan vi dele det..

Uha, ja det kan jeg godt forstå.. Det er bare så stort at se sin baby bevæge sig, og ikke bare på et billede.. 

lige præcis... min lille tumling stog kolbøtter og alt muligtså jeg var så lykkelig da jeg så den bette... nu mangler vi bare at han også oplever det

Anmeld

27. august 2011

Emily2012<3

Nille-pigen skriver:

lige præcis... min lille tumling stog kolbøtter og alt muligtså jeg var så lykkelig da jeg så den bette... nu mangler vi bare at han også oplever det

Hvor fantastisk.. Min den hoppede..

Den satte lige af med fødderne, og såååå hopla.. Og det gjorde den bare flere gange.. 

Din kæreste må virkelig glæde sig..

Anmeld

27. august 2011

Nille-pigen

BJNGJ. skriver:

Hvor fantastisk.. Min den hoppede..

Den satte lige af med fødderne, og såååå hopla.. Og det gjorde den bare flere gange.. 

Din kæreste må virkelig glæde sig..

wee... er det ikke bare fantastisk med sådan nogle små... synes det går så hurtigt...  og ja det kan du tro han gør...

Anmeld

28. august 2011

Frk Mig

Vi fik en kønsscanning d 16/8 .. Og fik afvide at vi venter en dreng mere .. Jeg var 15+6 da vi fik lavet vores .. Jeg kan ikk gå i 9 mdr uden og vide hva det bliver .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.