Kønsskanning???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2011

Nille-pigen

Frk Mig skriver:

Vi fik en kønsscanning d 16/8 .. Og fik afvide at vi venter en dreng mere .. Jeg var 15+6 da vi fik lavet vores .. Jeg kan ikk gå i 9 mdr uden og vide hva det bliver .. 

ej hvor skønt  jeg har det selv på samme måde... så vi glæder os rigtig meget til skanningen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

MissTas

Hej

Mig og min kæreste overvejde det også kraftigt og besluttede os for at gøre det, da vi er alt for nysgerrige til at vente. Vi skal til kønsscanning på torsdag i KBH

Anmeld

29. august 2011

Nille-pigen

MissTas skriver:

Hej

Mig og min kæreste overvejde det også kraftigt og besluttede os for at gøre det, da vi er alt for nysgerrige til at vente. Vi skal til kønsscanning på torsdag i KBH

dejligt  lad os det vide, hvad køn jeres lille spir er... 

Anmeld

30. august 2011

MissTas

Jaa, skriver herinde når jeg er hjemme fra københavn igen søndag blir simpelthen så spændende og så får man oven i købet DVD og 3D billeder med også.. Blir skønt at se den bette tumling, som alligevel ikke er så bette mere hehe ..

Anmeld

30. august 2011

Nille-pigen

MissTas skriver:

Jaa, skriver herinde når jeg er hjemme fra københavn igen søndag blir simpelthen så spændende og så får man oven i købet DVD og 3D billeder med også.. Blir skønt at se den bette tumling, som alligevel ikke er så bette mere hehe ..

uhhh... jeg glæder mig til at høre om din oplevelse...  

kan ikke selv vente til den 13. sep men det er først der når jeg er 17+ de giver garanti på at de kan fortælle os kønnet...

Anmeld

30. august 2011

MissTas

Ja okay der hvor jeg skal scannes giver de kønsgaranti når man er 14+0 og op efter og på torsdag er jeg 15+2 såå det blir virkelig spændende.. har en formodning om at det er en dreng, men nu må vi se Bliver da også spændende når du skal afsted

Anmeld

4. september 2011

MissTas

Her en opdatering fra vores kønsscanning i torsdags, da jeg var 15+2

Der var ingen tvivl om, at vi venter os en lille sund og rask prinsesse, så det er bare virkelig fantastisk :') kunne ikke ønske mig mere. Hun er bare sååå fin. Fik helt tårer i øjnene da jeg så hende og fik at vide at det var en lille pige :')

Anmeld

12. september 2011

Nille-pigen

MissTas skriver:

Her en opdatering fra vores kønsscanning i torsdags, da jeg var 15+2

Der var ingen tvivl om, at vi venter os en lille sund og rask prinsesse, så det er bare virkelig fantastisk :') kunne ikke ønske mig mere. Hun er bare sååå fin. Fik helt tårer i øjnene da jeg så hende og fik at vide at det var en lille pige :')

wee  stort tillykke

jeg glæder mig også helt vildt til i morgen hvor jeg skal ind til skanning 

Anmeld

12. september 2011

MissTas

tusind tak for det :') det var virkelig en oplevelse.. så dejligt! I har noget at glæde jer til og held og lykke til jer ..

Har i nogen ide om hvad det bliver ?

Anmeld

13. september 2011

Nille-pigen

MissTas skriver:

tusind tak for det :') det var virkelig en oplevelse.. så dejligt! I har noget at glæde jer til og held og lykke til jer ..

Har i nogen ide om hvad det bliver ?

jeg selv tror det bliver en pige... det er en fornemmelse jeg har haft nogle uger nu... men nu må vi se...  det gør heller ikke noget hvis jeg tager fejl...  glæder mig bare helt vildt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.