Så skruk!!!!!!!!!!!!!!!! Hjælp mig lige lidt :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

baby012

Anonym skriver:

Ja det er jo det man skal huske, men man bliver jo alligevel en smule skuffet, hvis den visser negativ, derfor vil jeg helst prøve at skubbe den så længe som muligt, men synes bare det er svært, når man bare vil være gravid nu

altså jeg gik to uger over mens før jeg kunne se det  

men håber da for dig at du er en af dem der kan se det MEGET før  

ta' en test når du er en til 3 dage over tid.. og er den negativ så vent og se tiden lidt an, så kan du sikkert nogen dage efter  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

Anonym trådstarter

Det vil jeg prøve at gøre tak for dine svar

Anmeld

26. august 2011

chael

Anonym skriver:

Hej Piger

Okay i må lige hjælpe mig lidt for jeg er skide utålmodig, og det hader jeg mig selv for.

For lidt over et mdr. tid siden havde jeg en spontan abort, og har så haft min MS efterfølgende, jeg har så testet for ægløsning og den 23 aug. havde jeg det så.

Den 22, 23, 24, og 25 aug. har mig og mande haft sex og efter hans udløsning er han blevet lidt deroppe og fungeret som en prop, så jeg var sikker på det hele ikke ryger ud igen . heheheh

Når men vi ville lige tage en tur mere i aften for at være helt sikker på der er nogle sædceller der når op til ægget

Men mit spørgsmål er, hvornår ville jeg kunne teste for en mulig graviditet? jeg har nogle high sensetive test, og er jo godt klar over at jeg ikke kan teste idag, men hvornår? Jeg kigger hele tiden på de skide test og diskutere med mig selv om jeg skal gøre det eller ej, men gider ikke for jeg kende jo godt svaret allerede, det for tidligt...

Me hvornår så ????  HVORNÅR!

Hilsen Hende den meget sindsyge skrukke kvinde.

P.s. Vi er altis blevet gravide i første forsøg, mon den så ikke gså er der denne her gang?

Test på dagen, hvor du forventer at få din mens!!

Det er det mest korrekte resultat!

Og det er det de i læge verdenen anbefaler!!

*CAmilla 35+2

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

Test på dagen, hvor du forventer at få din mens!!

Det er det mest korrekte resultat!

Og det er det de i læge verdenen anbefaler!!

*CAmilla 35+2

tak jeg håber jeg kan vente så længe hehe

Anmeld

26. august 2011

Gaia

Jeg testede positiv 3+4

Anmeld

27. august 2011

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Jeg testede positiv 3+4

hold da op det var tidligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.