Så skruk!!!!!!!!!!!!!!!! Hjælp mig lige lidt :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
15 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. august 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger

Okay i må lige hjælpe mig lidt for jeg er skide utålmodig, og det hader jeg mig selv for.

For lidt over et mdr. tid siden havde jeg en spontan abort, og har så haft min MS efterfølgende, jeg har så testet for ægløsning og den 23 aug. havde jeg det så.

Den 22, 23, 24, og 25 aug. har mig og mande haft sex og efter hans udløsning er han blevet lidt deroppe og fungeret som en prop, så jeg var sikker på det hele ikke ryger ud igen . heheheh

Når men vi ville lige tage en tur mere i aften for at være helt sikker på der er nogle sædceller der når op til ægget

Men mit spørgsmål er, hvornår ville jeg kunne teste for en mulig graviditet? jeg har nogle high sensetive test, og er jo godt klar over at jeg ikke kan teste idag, men hvornår? Jeg kigger hele tiden på de skide test og diskutere med mig selv om jeg skal gøre det eller ej, men gider ikke for jeg kende jo godt svaret allerede, det for tidligt...

Me hvornår så ????  HVORNÅR!

Hilsen Hende den meget sindsyge skrukke kvinde.

P.s. Vi er altis blevet gravide i første forsøg, mon den så ikke gså er der denne her gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

Anonym trådstarter

26. august 2011

baby012

jeg testede svagt posetivt 4+? 

og før kunne jeg intet se på en blue digitale test .. 

så der er nok ikke andet at gøre end at vente en fire ugers tid endnu  

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

jeg testede svagt posetivt 4+? 

og før kunne jeg intet se på en blue digitale test .. 

så der er nok ikke andet at gøre end at vente en fire ugers tid endnu  

4 UGER!?!?!?!

HAHAH jeg tror slet ikke jeg kan vente så længe 
Men det er jeg jo nok nød til, hvis testen reelt skal passe.

Men er der ikke noget med at når man starter en cyklus, så er man allerede i uge1 bare ikke rigtig gravid endnu? det synes jeg, at jeg har læst og når man så kommer til uge 4 så ville man kunne teste?

i så fald ville jeg kunne teste om ca. 2 uger?

Anmeld

26. august 2011

baby012

Anonym skriver:

4 UGER!?!?!?!

Men er der ikke noget med at når man starter en cyklus, så er man allerede i uge1 bare ikke rigtig gravid endnu? det synes jeg, at jeg har læst og når man så kommer til uge 4 så ville man kunne teste?

jo prøv at tage en test om to uger, men bare fordi den er negativ kan den godt være posetiv et par uger efter, der er jo meget stor forskel på hvornår det kan måles i en test  

Anmeld

26. august 2011

Nessie

Du skal i hvert fald lade være med at stresse dig selv med de tests, du bliver hverken mere eller mindre gravid af at gå og stirre på dem

Du kan teste når du normalt skulle have mens, og det er vel om ca. 2 uger?

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Du skal i hvert fald lade være med at stresse dig selv med de tests, du bliver hverken mere eller mindre gravid af at gå og stirre på dem

Du kan teste når du normalt skulle have mens, og det er vel om ca. 2 uger?

Årh hvor er du sød, nej det er også rigtig heheh

Ja, omkring den 6 september, skulle jeg få min MS, så ville jeg prøve at teste der, hvis den ikke var kommet

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

jo prøv at tage en test om to uger, men bare fordi den er negativ kan den godt være posetiv et par uger efter, der er jo meget stor forskel på hvornår det kan måles i en test  

Ja det er jo det man skal huske, men man bliver jo alligevel en smule skuffet, hvis den visser negativ, derfor vil jeg helst prøve at skubbe den så længe som muligt, men synes bare det er svært, når man bare vil være gravid nu

Anmeld

26. august 2011

mamiolvi

Anonym skriver:

4 UGER!?!?!?!

om et par uger, vil du sikkert kunne se det, omkring din mens dag...

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

mamiolvi skriver:

om et par uger, vil du sikkert kunne se det, omkring din mens dag...

Tak skal du have Jeg prøver der så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.