Det gode ved en fødsel ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.093 visninger
22 svar
0 synes godt om
13. januar 2009

Mca<3

Vi er et par stykker som snart skal til at føde som læser debatterne hver gang der er noget omkring fødsel . MEN ,, hvorfor altid .. hva var det værste ???
Nu vil vi gerne vide... Hva var det gode ved lige præcis din fødsel ??? Var den ukompliceret ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2009

Maria9990

Det gode ved min fødsel var resultatet
Og at det gik hurtigt var både en god og dårlig ting. God fordi at det hurtigt var overstået.
Dårlig fordi jeg ingen pause havde mellem veerne og ikke nåede at få smertestillende.

Og så syntes jeg det er helt fantaskisk at smerterne stopper så bradt efter babyen er ude. Så går der ikke længe for smerterne er glemt igen

Anmeld

13. januar 2009

Mca<3

Maria9990 skriver:

Det gode ved min fødsel var resultatet
Og at det gik hurtigt var både en god og dårlig ting. God fordi at det hurtigt var overstået.
Dårlig fordi jeg ingen pause havde mellem veerne og ikke nåede at få smertestillende.

Og så syntes jeg det er helt fantaskisk at smerterne stopper så bradt efter babyen er ude. Så går der ikke længe for smerterne er glemt igen

Lige præcis . Det er så vildt man pludselig bare er uden smerter

Anmeld

13. januar 2009

Maria9990

Ja, meget!
Dét undrede mig meget. Ikke nok med at man jo selvfølgeligt er lykkelig over endelig at have babyen liggende på maven, så er smerterne også helt væk, der er da ikke noget bedre !

Anmeld

13. januar 2009

jolu

Jeg svor undervejs, at jeg ALDRIG skulle føde igen..... og sagde til min mand at han skulle hænge mig op på mine ord, når nu jeg begyndte at plage om en nr. 4....... ....hvorfor er det så lige at ønsket om nr. 4 er så brændende højt..... fordi det da er en helt exeptionel oplevelse, som man kun et par gange i livet får lov at opleve....at se det lille myr i sine arme....og vide at det bare at DIT og ingen andres.......(altså bortset fra faderen.....&nbsp

Selvom det gør ondt, så er hele følelses registret før, under og dagene efter det hele værd!

Anmeld

13. januar 2009

Mca<3

Maria9990 skriver:

Ja, meget!
Dét undrede mig meget. Ikke nok med at man jo selvfølgeligt er lykkelig over endelig at have babyen liggende på maven, så er smerterne også helt væk, der er da ikke noget bedre !

Men syntes du selve fødslen gjorde ondt ???? Det gjorde jeg ikke .. veerne op til de gjorde nas men når først presse veerne satte ind syntes jeg det var en smal sag Det var meget befriende.

Anmeld

13. januar 2009

Mca<3

jolu skriver:

Jeg svor undervejs, at jeg ALDRIG skulle føde igen..... og sagde til min mand at han skulle hænge mig op på mine ord, når nu jeg begyndte at plage om en nr. 4....... ....hvorfor er det så lige at ønsket om nr. 4 er så brændende højt..... fordi det da er en helt exeptionel oplevelse, som man kun et par gange i livet får lov at opleve....at se det lille myr i sine arme....og vide at det bare at DIT og ingen andres.......(altså bortset fra faderen.....&nbsp

Selvom det gør ondt, så er hele følelses registret før, under og dagene efter det hele værd!

Ja præcis kan ikke beskrives bedre ,,

Anmeld

13. januar 2009

Mikkelmusen

Det eneste gode ved min fødsel var JM og prinsessen der kom ud. Alt andet kunne jeg godt ha undværet.

Anmeld

13. januar 2009

twinboys

selvfølgelig at få mine 2 guldklumper til verden...

Majbritt

Anmeld

13. januar 2009

Maria9990

3 gangs mor skriver:

Men syntes du selve fødslen gjorde ondt ???? Det gjorde jeg ikke .. veerne op til de gjorde nas men når først presse veerne satte ind syntes jeg det var en smal sag Det var meget befriende.

Nej, egentligt ikke så meget under presseveerne, for mærkede dem ikke når jeg pressede, men syntes det var hårdt
Men ja, udvidelses-veerne gjorde pænt ondt!!

Men jeg gør det jo selvfølgeligt gerne igen
(Og jeg glæder mig til vi skal have en lillebror eller søster )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.