Min mand og jeg gik lidt naive til NF, glade i låget nu skulle vi se vores baby mere havde vi egentlig ikke taget stilling til eller forberedt os på...desværre... Vi fik tallet 1:210 blev bedt om at sætte os ud og vente igen, og den næste halve time var frygtlig vi blev kaldt ind flere gange skulle tage stilling til hvad vi så ville moderkage biopsi osv fik en masse risiko talt...alt var svært at foholde sig til...fordi vi ikke var forberedt.
Det var fredag eftermiddag og sagde vi ja til moderkage biopsi skulle den tages mandag med den abort risiko der er ved den som var 1:150
Vi skulle være kørt på vinterferie om søndagen...måtte udskyde
Vi tog imod biopsi tvivlen var jo skabt, sindet var fyldt med bekymringer.. og vi vil ikke være en ud af hverken 210...eller 300000000, så Nf tallet var pludselig ligegyldigt, ville ønske vi var gået direkte til biopsi uden det dumme tal var med og blot gjorde bekymringer og angst værer.
Jeg så det værste ske... at alt var normalt men at vi mistede pga den "dumme" prøve og hvis ikke det var tilfældet så var der noget galt med vores barn.... min overbevisning jeg havde inden om alt selvfølgelig var normalt var helt væk...det var en meget hård og lang weekend for ikke at tale om dagene efter prøven var taget...
Alt var og er som det skal være og alt er gået som det skal. Vi skal i dag 40+1 sættes igang og forhåbentlig indefor et døgn hilse på vores dejlige velskabte dejlige søn...og vi ved at han er 100 % sund og rask..det har vi papire på 
vil ikke skræmme.. man skal bare være forberedt på at man kan få et tal der ikke er som forventet som har nogle konsekvenser.. der for os ville have været rart at have taget stilling til hjemme i sofaen inden og ikke i et rum med tårene ud af øjnene overfor en sygeplejesker der sagde jammen det er jo jeres valg...
Anmeld