underligt i kroppen men negativ test :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2011

Filippa & Liva

Hejsa ...

Hvis du først forventer mens d. 6. er det jo også alt for tidligt at teste allerede nu, så vent (selvom jeg godt ved det er rigtig svært ) og se om der dukker to gyldne streger op på din testdag ...

Krydser fingre for dig !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Anonym trådstarter

ciliemil skriver:

jeg kan godt forstå dig kender det alt for godt, sidste gang blev jeg hel ked af det fordi mens kom..

så jeg håber den er der denne gang når den ikk er kommet i fredags

- Du må endelig sige til når du ved noget ..
Det da træls du ikke kan test positiv, hvor lang tid går der så inden du kan det? ..
- Må jeg høre hvor lang tid i har prøvet ?
Og om i det har gjort noget særligt for at blive gravid ?

Anmeld

28. august 2011

ciliemil

Anonym skriver:

- Du må endelig sige til når du ved noget ..
Det da træls du ikke kan test positiv, hvor lang tid går der så inden du kan det? ..
- Må jeg høre hvor lang tid i har prøvet ?
Og om i det har gjort noget særligt for at blive gravid ?

vi er i gang med 3 mdr. og jeg går til akupunktur og spiser bio gravid og manden spiser b-daddy..

ved mit barn nummer tre gik der 6 uger inden jeg stod med positiv test.. men skal så siges at jeg ikk testede hele tiden.. men vidste at jeg var gravid..

Anmeld

28. august 2011

Anonym trådstarter

ciliemil skriver:

vi er i gang med 3 mdr. og jeg går til akupunktur og spiser bio gravid og manden spiser b-daddy..

ved mit barn nummer tre gik der 6 uger inden jeg stod med positiv test.. men skal så siges at jeg ikk testede hele tiden.. men vidste at jeg var gravid..

- Okay ..
Vi spiser ikke noget her .. Men måske man sku prøve det, hvis der ikke er sket noget den hergang ..

Anmeld

28. august 2011

sille1234

Vi har prøvet et lille års tid.. med pauser hvor vi ikke har haft sex på æl tidspunkt så der skal nok lige regnes nogle mdr fra. der er heller ingen der ved det med os. jeg vil hellere fortælle nyheden når det er sket hvad med jer? hvor lang tid har i været på farten.  Sille

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

sille1234 skriver:

Vi har prøvet et lille års tid.. med pauser hvor vi ikke har haft sex på æl tidspunkt så der skal nok lige regnes nogle mdr fra. der er heller ingen der ved det med os. jeg vil hellere fortælle nyheden når det er sket hvad med jer? hvor lang tid har i været på farten.  Sille

Hehe sådan har vi det os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.