Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Som overskriften sir, 1) har det underligt i kroppen & underlivet.2) Utroligt ømme bryster, især når jeg ikke har bh på.3) mere træt end jeg plejer at være, synes jeg.- Ved ikk om nogle af tingene kan være fordi jeg er ved at stop med at ryge? .. Håber nogle kan hjælpe mig lidt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det lyder til noget posetivt.. men jeg har prøvet at holde op med at ryge.. og det får kroppen det lidt underligt af syntes jeg... men lyder som nogle posetive tegn jeg Knuser Sille..
sille1234 skriver: Det lyder til noget posetivt.. men jeg har prøvet at holde op med at ryge.. og det får kroppen det lidt underligt af syntes jeg... men lyder som nogle posetive tegn jeg Knuser Sille..
Jeg håber men bliver da så ked af det hvis der så ikke er noget :/..
Jeg tog en test men den var negativ ! - jeg skal først have mens omkring den 6 og har haft ondt i mine bryster i en uge nu, jeg har aldrig haft så ondt så længe inden jeg skal have mens, KUN nogle få dage inden .. :/
jeg kan sagtens følge dig. jeg har test dag den 2 sep. skulle det meget gerne være.
det med dine dutter det får man selvf ikke af at holde op med at ryge. så kunne da godt tyde på der var lidt i gære.
og ja det er lang tid at vente.. men desværre ikke andet at gøre. jeg er også utålmodig... jeg
sille1234 skriver: jeg kan sagtens følge dig. jeg har test dag den 2 sep. skulle det meget gerne være. det med dine dutter det får man selvf ikke af at holde op med at ryge. så kunne da godt tyde på der var lidt i gære. og ja det er lang tid at vente.. men desværre ikke andet at gøre. jeg er også utålmodig... jeg
Ihh det bliver da spændene
- Du må da lige skrive,hvordan det går ..
Jaaa det helt vildt med mine bryster, har aldrig haft det før, men tøre ikk at håbe på for meget! Godt ske jeg spørger dumt nu, men er ikke så meget inde i det hehe - har man test dag, den dag hvor man forventer sit mens ? Jeg for den 2.sep.
Det kan jeg godt forstå. jeg tør heller ikke håbe for meget. :/ selvom man er ivrig det er ok at spørge. yep den dag din mens plejer at komme har du test dag. hvis den ikke er dukket op naturligvis og jeg skriver lige om min mens dukker op. det må du os gøre. jeg knuser sille
sille1234 skriver: Det kan jeg godt forstå. jeg tør heller ikke håbe for meget. :/ selvom man er ivrig det er ok at spørge. yep den dag din mens plejer at komme har du test dag. hvis den ikke er dukket op naturligvis og jeg skriver lige om min mens dukker op. det må du os gøre. jeg knuser sille
Takker & det skal jeg gør Hvis jeg må være lidt nysgerrie, hvor lang tid har i så prøvet ? Grunden til jeg er anonyme idette oplæg, er fordi jeg ikke vil have nogle skulle genkende mig herinde, efter som der ingen der ved det her ..
kender det alt for godt..
jeg skulle have mens i fredags og tester stadigvæk negativ og er
så jeg ved hvordan du har det
ciliemil skriver: kender det alt for godt.. jeg skulle have mens i fredags og tester stadigvæk negativ og er træt kvalme ondt i brysterne, plus mælk i det ene bryst så jeg ved hvordan du har det
Uhh så er den der nok .. Jeg har ikke sådan kvalme, kunne nogle gange, men ikk sådan meget ... ( Hvis du forstår)
- Jeg bliver ved med at sige til mig selv, at der ikke er noget i håb om at jeg ikke bliver så ked af det hvis jeg får mens her den 6 ..
jeg kan godt forstå dig kender det alt for godt, sidste gang blev jeg hel ked af det fordi mens kom..
så jeg håber den er der denne gang når den ikk er kommet i fredags
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128