Det håber jeg ikke sker da vi har kæmpet så længe
Det er ikke derfor man har en Sa eller MA.
Jeg lid ikke af blærebetændelse før da jeg vente min datter og fra 95-2001 og fra 2001 til 2005 have jeg 1 MA og 9 SA og ikke haft blærebetændelse en enste gang.
Man har jo en SA eller MA pga barne er syg eller man ikke selv kan holde på foster eller den død i de største % del.
Min SA opdaget man så efter min sidste SA den 19 feb 2005 af det er pga jeg har slapslimhinde og hcg er længertid om af være højt i de antal uger man nu er henne derfor min test var svag positiv på 4+0 + udfra scanningerne var jeg endelig kun 3+4 henne så udfra min prøver har jeg kun har ca 15 % chance for selv af holde på et foster så min krop frastøder det så derfor har jeg med min datter og min søn Tobias gået hos gynækolog fra den dag jeg test positiv og scanne hver 14 dag + tag progestan 2 gange om dagen indtil uge 10+0 til 12+0 and på min scanningerne og blodprøver.
Blærebetændelse har ikke nået med en SA eller MA af gøre fik vi også afvide af gynækologen...
I langt de fleste tilfælde har undersøgelser vist at tidlige spontane aborter skyldes fejl hos embryoet/fosteret. I over halvdelen af undersøgelserne havde embryoerne/fostrene svære kromosomfejl eller andre fejludviklinger som gjorde at embryo/fosteret ikke var levedygtig.
I et andet tilfælde kan det være moderens krop som af en eller anden grund ikke producerer nok graviditetshormoner til at hendes krop kan holde på fosteret, og i nogle tilfælde udløser embryo/fosteret en immunreaktion hos hende, så hendes krop betragter det som en "fjende" som skal udryddes.
Mvh Henriette
Anmeld