Kan blærebetændelse skade i en tidlig graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.129 visninger
31 svar
0 synes godt om
25. august 2011

christinak

Jeg har de sidste par dage haft smerter i underlivet og maven og været ind og ud af sygehuset, der er alle gange blevet snakket om at stixe min urin men det er bare ikke blevet gjort. Så nu har jeg selv stixet den herhjemme og det er +3 for blod og +1 for leucocytter det tyder da på blærebetændelse, bryder mig ikke om der er +3 for blod.Nogen der kan hjælpe?Jeg er forresten 4+5 idagHilsen Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Moms

hvad med nitrit?

er der udslag? det behøver der ikke være, men det ville være endnu en indikation.

1+ i leukocytter er ikke så meget igen og blodet kan komme fra eks. livmoderen.

http://kennethhamilton.dk/Sygeplejerske/urinvejsinfektion.htm

Ærlig talt temmelig dårligt, at du ikke har fået tjekket din urin. Held og lykke. Jeg håber det bare er en let urinvejsinfektion

Moms

Anmeld

25. august 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg vil ikke mene at det er skadeligt, selvom du ikke er så langt henne. Blærebetændelse og graviditet høre næsten sammen, så du skal bare omkring lægen og så få nogen piller, obs dog at du er gravid, da nogle piller ikke må tages ved graviditet..

Anmeld

25. august 2011

baby012

ring og få en snak med lægen om det , så vidt jeg ved skader det kun sent i graviditeten(senere) men er ikke sikker overhoved, jeg syns du skal tage op til lægen under alle omstændigheder, da du jo skal have nogen piller, dog SKAL du oplyse at du er gravid, da de alm. antibiotika piller kan skade fosteret . 

- held og lykke med det 

Anmeld

25. august 2011

christinak

Moms skriver:

hvad med nitrit?

er der udslag? det behøver der ikke være, men det ville være endnu en indikation.

1+ i leukocytter er ikke så meget igen og blodet kan komme fra eks. livmoderen.

http://kennethhamilton.dk/Sygeplejerske/urinvejsinfektion.htm

Ærlig talt temmelig dårligt, at du ikke har fået tjekket din urin. Held og lykke. Jeg håber det bare er en let urinvejsinfektion

Moms

Ingen udslag ved nitrit heldigvis. Må hellere forbi lægen imorgen, ja det er lidt dårligt de ikke har taget en urin prøve derinde.Blev bare lige bange da den viste positivt for blod

Anmeld

25. august 2011

christinak

LouiseVous skriver:

Jeg vil ikke mene at det er skadeligt, selvom du ikke er så langt henne. Blærebetændelse og graviditet høre næsten sammen, så du skal bare omkring lægen og så få nogen piller, obs dog at du er gravid, da nogle piller ikke må tages ved graviditet..

Super tak for svar

Anmeld

25. august 2011

christinak

gravid20 skriver:

ring og få en snak med lægen om det , så vidt jeg ved skader det kun sent i graviditeten(senere) men er ikke sikker overhoved, jeg syns du skal tage op til lægen under alle omstændigheder, da du jo skal have nogen piller, dog SKAL du oplyse at du er gravid, da de alm. antibiotika piller kan skade fosteret . 

- held og lykke med det 

Ja må hellere svinge forbi lægen imorgen tidlig og få det tjekket

Anmeld

25. august 2011

H+S Skjolgborg.

Jeg har de sidste par dage haft smerter i underlivet og maven og været ind og ud af sygehuset, der er alle gange blevet snakket om at stixe min urin men det er bare ikke blevet gjort. Så nu har jeg selv stixet den herhjemme og det er +3 for blod og +1 for leucocytter det tyder da på blærebetændelse, bryder mig ikke om der er +3 for blod.Nogen der kan hjælpe?Jeg er forresten 4+5 idagHilsen Christina

ja hvis du går med det hele vejen jeg have det 7 gange da jeg vente min datter og 1 gang med min søn nu her og have det tit efter min datter 9 gange i 2008 til 2009 så tog jeg trænebærpiller og smerte osv væk efter et par dage.

Så godt råd køb trænebærpiller eller saft det er super godt.

Jeg syntes så pillerne virker hurtiger selvom de er stor + saften smager ikke så godt.

Hvis du ville have kan jeg tilsende dig nogle stykker har ret mange af dem tilbage.Så kan du da prøve dem de er lidt dyr men de hjælper skam og helt ufarlige.men det er meste til sidste i graviditen fik jeg afvide det kan skade barne eller dig..

Henriette

Anmeld

25. august 2011

christinak

Henriette1976 skriver:

ja hvis du går med det hele vejen jeg have det 7 gange da jeg vente min datter og 1 gang med min søn nu her og have det tit efter min datter 9 gange i 2008 til 2009 så tog jeg trænebærpiller og smerte osv væk efter et par dage.

Så godt råd køb trænebærpiller eller saft det er super godt.

Jeg syntes så pillerne virker hurtiger selvom de er stor + saften smager ikke så godt.

Hvis du ville have kan jeg til sende dig nogle stykker har ret mange af dem tilbage.Så kan du da prøve dem de er lidt dyr men de hjælper skam.

Henriette

Hej Henriette Mange tak for venligheden, det sætter jeg stor pris på, men jeg kan desværre ikke tåle tranebær så det er bare super træls, må hellere forbi lægen imorgen, så må han tjekke om der er noget

Anmeld

25. august 2011

H+S Skjolgborg.

Hej Henriette Mange tak for venligheden, det sætter jeg stor pris på, men jeg kan desværre ikke tåle tranebær så det er bare super træls, må hellere forbi lægen imorgen, så må han tjekke om der er noget

Oki øv for den da.Den har jeg ikke hørt før eller så jeg ikke lige komme *GGG*.Nej så må du forbi lægen i morgen men ellers godt med vand og vand.

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.