Kan blærebetændelse skade i en tidlig graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

christinak

Henriette1976 skriver:

Oki øv for den da.Den har jeg ikke hørt før eller så jeg ikke lige komme *GGG*.Nej så må du forbi lægen i morgen men ellers godt med vand og vand.

Henriette

Nej kender heller ingen der er allergisk over for det men jeg for knopper over det hele der klør som en gal når jeh enten har drukket det eller taget det i kapsel form det er super træls

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

helle85

da jeg bliv gravid første gang, der fik jeg også blærebetændelse og fik piller mod det. jeg endte med at aboter(staves). jeg ved så ikke om det var der for.

Anmeld

25. august 2011

rogerrasch

christinak skriver:

Jeg har de sidste par dage haft smerter i underlivet og maven og været ind og ud af sygehuset, der er alle gange blevet snakket om at stixe min urin men det er bare ikke blevet gjort. Så nu har jeg selv stixet den herhjemme og det er +3 for blod og +1 for leucocytter det tyder da på blærebetændelse, bryder mig ikke om der er +3 for blod.Nogen der kan hjælpe?Jeg er forresten 4+5 idagHilsen Christina

hmm jeg fik at vide af min jordmoder at man ikke kan mærke om man har blærebetændelse når man er gravid.

Anmeld

25. august 2011

christinak

helle85 skriver:

da jeg bliv gravid første gang, der fik jeg også blærebetændelse og fik piller mod det. jeg endte med at aboter(staves). jeg ved så ikke om det var der for.

Det håber jeg ikke sker da vi har kæmpet så længe

Anmeld

25. august 2011

christinak

rogerrasch skriver:

hmm jeg fik at vide af min jordmoder at man ikke kan mærke om man har blærebetændelse når man er gravid.

Ja har også læst noget om det

Anmeld

25. august 2011

rogerrasch

christinak skriver:

Ja har også læst noget om det

Anmeld

25. august 2011

H+S Skjolgborg.

rogerrasch skriver:

Jeg hved det kan gør meget mere ondt af have blærebetændelse når man er gravid=fik afvide det er fordi barne jo også trykke derind af det føgelse værre og jeg var i uge 21 til uge ca 26 og blev jeg hved med af have blod i urin + små bløde også igen og med et have jeg også fra 70/95 som var min max i blodtryk til af have 95/135 så blev tjekke nogle gang og fik pencilin i 10 dage og med et var det falde igen fik afvide jeg have også fået svamp oven i nej det gjorede ondt og de var bange for svangerskabforgiftningen. I uge 33+5 var jeg hved af føde min datter og have igen blærebetændels og nej det gjorede ondt igen + svid derned og små bløde og kunne dårlig gå.Var hos lægen også vide på sygehuse hvor jeg blev indlagt i 1 døgn var 4 cm årne og blød men så hjem dagen efter skønt men jeg måtte ikke for meget de næste 3 uger efter 3½ uge gjorede jeg rent osv igen for gad da ikke gå overtid.Men hvad gjorede jeg føde da jeg var 40+2 henne*GH*.Men de to gang var de væreste gang af blærebetændelse under hele graviditen + jeg  fik piller mod mega halsbrand og i starten piller mod opkaste fordi jeg kaste op til 10 gang op om dagen. men stadig ende jeg med af tag 29 kg på og da hun var 8 dage gammel var alle 29 kg smidt igen .Så det kan gør ondt og medfølge andre ting så det kan være farligt.

Henriette

Anmeld

25. august 2011

rogerrasch

Henriette1976 skriver:

Jeg hved det kan gør meget mere ondt af have blærebetændelse når man er gravid=fik afvide det er fordi barne jo også trykke derind af det føgelse værre og jeg var i uge 21 til uge ca 26 og blev jeg hved med af have blod i urin + små bløde også igen og med et have jeg også fra 70/95 som var min max i blodtryk til af have 95/135 så blev tjekke nogle gang og fik pencilin i 10 dage og med et var det falde igen fik afvide jeg have også fået svamp oven i nej det gjorede ondt og de var bange for svangerskabforgiftningen. I uge 33+5 var jeg hved af føde min datter og have igen blærebetændels og nej det gjorede ondt igen + svid derned og små bløde og kunne dårlig gå.Var hos lægen også vide på sygehuse hvor jeg blev indlagt i 1 døgn var 4 cm årne og blød men så hjem dagen efter skønt men jeg måtte ikke for meget de næste 3 uger efter 3½ uge gjorede jeg rent osv igen for gad da ikke gå overtid.Men hvad gjorede jeg føde da jeg var 40+2 henne*GH*.Men de to gang var de væreste gang af blærebetændelse under hele graviditen + jeg  fik piller mod mega halsbrand og i starten piller mod opkaste fordi jeg kaste op til 10 gang op om dagen. men stadig ende jeg med af tag 29 kg på og da hun var 8 dage gammel var alle 29 kg smidt igen .Så det kan gør ondt og medfølge andre ting så det kan være farligt.

Henriette

ja okay takker  så ved jeg at jeg ikke lige skulle regne med hvad min jordmoder sagde 

Anmeld

25. august 2011

H+S Skjolgborg.

rogerrasch skriver:

ja okay takker  så ved jeg at jeg ikke lige skulle regne med hvad min jordmoder sagde 

Men du kan da være heldig det ikke gør så ondt det er jo forskeligt for kvinde til kvinde.Med Tobias gjorede det også bare mega ondt da jeg have det og imellem de to børne også men jeg syntes det var værre de gange jeg vente mig.

Henriette

Anmeld

25. august 2011

aya-zia

christinak skriver:

Jeg har de sidste par dage haft smerter i underlivet og maven og været ind og ud af sygehuset, der er alle gange blevet snakket om at stixe min urin men det er bare ikke blevet gjort. Så nu har jeg selv stixet den herhjemme og det er +3 for blod og +1 for leucocytter det tyder da på blærebetændelse, bryder mig ikke om der er +3 for blod.Nogen der kan hjælpe?Jeg er forresten 4+5 idagHilsen Christina

hm nu fortæller jeg altså lige af EGEN erfaring...

da jeg ventede nummer 1 havde jeg blærebetændelse 5 gange 3 af gangene blev jeg indlagt... lægerne sage at det var fordi ejg var ved at gå i fødsel på grund af min blærebetændelse...

ved nummer to var jeg også ved at gå i fødsel på grund af det i UGE 28...

der ud over har jeg mistet en i uge 11 på grund af blærebetændelse...

jeg har ALTID fået afvide af blærebetændelse kan være med til at kroppen udskiller fosteret... ved en fejl i de fleste tilfælde....

MEN DET ER ALTSÅ KUN HVIS DET IK BLIVER OPDAGET I TIDE...

og det er SELVFØLGELIG ik alle der får det som mig.... JEG ER LIDT MÆRKELIG HEHE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.