uenig om opdragelse, mishandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

FruStolpe

Er du da tosset en forstyrret tankegang din mand har. Jeg ville da være noget nervøs for hvordan han håndtere andre eventuelle problemstillinger.

Jeg ville absolut overveje om det var et sundt forbillede for barnet.... Men det er måske bare mig

Alt det bedste for din søn og dig selv

Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Anonym trådstarter

ved ikke hvad jeg skal gøre for at få ham til at indse at det er forkert.. han er selv blevet opdraget på nogenlunde samme måde, bare værre.. han er ikke til at snakke med om det.

Anmeld

25. august 2011

FruStolpe

Anonym skriver:

ved ikke hvad jeg skal gøre for at få ham til at indse at det er forkert.. han er selv blevet opdraget på nogenlunde samme måde, bare værre.. han er ikke til at snakke med om det.

Jeg ville stille ham et ulitmatum.

Stop eller jeg tager ungen og smutter !!!!

Carina

Anmeld

25. august 2011

SaNiNa

Hold da op, ja såan opdragter vi ikke her og vil aldrig komme til det.

Tror vist det er vigtig at i får snakket om opdragtelse af jeres barn sammen, ellers ender det jo helt galt.

Må nok indrømme at jeg var flyttet med min dreng hvis min mand så sådan på tingene og ville slet ikke kunne acceptere en opdragelse på den måde, jeg mere at kærlighed er vejen frem selvfølgelig skal de have afvide når de gør noget forkert, men ikke kold vand, råben, slående, osv.

men i et lege som barnet forstår og i den højde.

Anmeld

25. august 2011

malenecl

Zeus skriver:

Undskyld mig, men hvor gammel er din mand????

Og ærlig talt, så havde jeg pakket sønnen og en taske, og flyttet langt væk.. Jeg ville simpelthen ikke turde lade ham være alene med mine børn, af frygt for, hvad han ville gøre ved dem, hvis de spildte et glas vand!

Børn skal ALDRIG nogensinde straffes på den måde, ALDRIG!

Kunne ikke sige det bedre!!

Anmeld

25. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er børnemishandling!! Jeg kan kun sige stakkels dreng der skal have en far med sådanne holdninger. Jeg håber virkelig ikke for din søn, at det har stået under den kolde bruser fordi, at han tissede i bukserne!!

Anmeld

25. august 2011

Anonym trådstarter

jeg elsker jo manden. kan ikke bare smutte.. er der ikke nogen man kan tale med sammen, som han vil lytte på? desuden hader han pædagogik, så hvis jeg kommer med et argument inden for det er det no go..

Anmeld

25. august 2011

Zeus

MoarHvidovre skriver:

Det er børnemishandling!! Jeg kan kun sige stakkels dreng der skal have en far med sådanne holdninger. Jeg håber virkelig ikke for din søn, at det har stået under den kolde bruser fordi, at han tissede i bukserne!!

Anmeld

25. august 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Du må altså ikke lade ham føre den opdragelse igennem!! Lov mig det! Det ville være mishandling på alle mulige måder!!

til dig og skynd dig væk, eller sæt foden i gulvet og sig at sådan skal børn IKKE opdrages!!

Anmeld

25. august 2011

Nettemor

jeg syns godt nok også det grænser til det absurde!

et barn syns da ikke det er sjovt at tisse i bukserne og det bliver da overhovedet ikke bedre af at blive straffet for det. så vil han blive bange for at overhovedet skulle tisse og kan ende med at blive meget syg hvis han går og holder det inde.

jeg er helt med på at hvis børn får kæledyr så skal de lære at passe det selv, MEN man kan da ikke forvente at de ikke skal have hjælp lige som os andre og at tvinge dem til at skulle slå det dyr ihjel gør mig så trist, ked og samtidig rasende!!!!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.