uenig om opdragelse, mishandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.674 visninger
134 svar
0 synes godt om
25. august 2011

Anonym trådstarter

Hej piger.. vi har et kæmpe problem herhjemme, som ofte bliver noget vi diskuterer om, og kommer op at skændes over..

Min mand er meget gammeldags hvad det angår opdragelse, og det stik modsatte af pædagogisk..

fx mente han at vores søn på 3 år skulle have kolde brusebade når han tissede i bukserne, for at gøre ham bange for det så han stoppede.. jeg mener det er børnemishandling, men det kan han bare ikke se, og der er ikke noget i verden jeg kan gøre for at bevise at han ikke har ret....

forleden dag snakkede vi om kæledyr. om vi skulle lade vores søn få et hvis han ville. det måtte han gerne, men på den betingelse at han HELT SELV skal passe det, og hvis han glemmer at give det mad så det bliver sygt, skal han tvinges til selv at slå dyret ihjel! han siger at ellers lærer han aldrig at tage ansvar.. her talte vi så om når han blev lidt ældre, ca 8-9 år.. men det kunne jeg ALDRIG drømme om at tvinge mit barn til. jeg får ondt i hjertet bare af at tænke på det

hvis ikke det bliver sådan, siger min mand at vi ikke skal have kæledyr

er det bare mig der er for blødsøden, eller er min mand galt på den? er det overhovedet lovligt det han har gang i??

hilsen en fortvivlet mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

cnmigo

Øøøøøøh slap lige af hvor nogen syge holdninger!!!!!

Anmeld

25. august 2011

Zeus

Undskyld mig, men hvor gammel er din mand????

Og ærlig talt, så havde jeg pakket sønnen og en taske, og flyttet langt væk.. Jeg ville simpelthen ikke turde lade ham være alene med mine børn, af frygt for, hvad han ville gøre ved dem, hvis de spildte et glas vand!

Børn skal ALDRIG nogensinde straffes på den måde, ALDRIG!

Anmeld

25. august 2011

DinNabo

OMG det lyder som om din mand har et meget gammeldags syn på sagen. Vil også mene det er lidt drastiske metoder at tage i brug...

Mht. kæledyr .... lad være med nogen sinde at få kæledyr, hvis han bliver ved med at have den holdning!

Anmeld

25. august 2011

Muhmi

Undskyld mig mens jeg lige samler min kæbe op fra gulvet af!!!!

Kan simpelthen ikke svare.... Manden er jo gal, at han tænker at man kan behandle et barn sådan....

Anmeld

25. august 2011

Hansen97

Zeus skriver:

Undskyld mig, men hvor gammel er din mand????

Og ærlig talt, så havde jeg pakket sønnen og en taske, og flyttet langt væk.. Jeg ville simpelthen ikke turde lade ham være alene med mine børn, af frygt for, hvad han ville gøre ved dem, hvis de spildte et glas vand!

Børn skal ALDRIG nogensinde straffes på den måde, ALDRIG!

Lige mine ord...

Anmeld

25. august 2011

Mi

Hold da op  Det ER mishandling, og kors hvor ville jeg være ked af at have en mand med så syge holdninger som far til mit barn. Du bliver nødt til at styre at han ALDRIG får gennemført nogle af sine metoder overfor jeres barn, og at han heller ikke når han er alene med barnet kan finde på at mishandle jeres barn.

At sætte et barn under en kold bruser fordi det tisser i bukserne og forlange at det slår dyr ihjel er SYGT

Anmeld

25. august 2011

Frk.S

Jeg synes BESTEMT det er din mand der er gal på den.

Anmeld

25. august 2011

Mor Christa

hold da op - det var da godt nok vildt..
Herhjemme er vi også uenige - og det synes JEG var/er hårdt.. Men altså.. Her handler det om f.eks. hvis vore søn (8 mdr) sidder ved spisebordet, og vi skal have aftensmad, og han skriger helt vildt og er KED KED KED, der ville jeg jo tage ham op og trøste, hvor imod hvis det er far der "fodrer" ham, så får han bare ikke mere mad.. Der er vi uenige, og jeg griber ind og sætter en fod i gulvet.. Et andet eksempel kunne være når vores søn skal sove til nat. Han er ikke så god til bare at blive lagt og falde is øvn selv, så jeg kan godt finde på at stå inde ved ham og nusse ham lidt eller synge for ham - hvor imod min kæreste bare går og VIRKELIG lader ham skrige indtil han er helt udmattet.. der griber jeg igen ind..
Men altså, det der med kolde bade og tvinge sit barn til at slå sit eget kæledyr ihjel - det er jo HELT absurd. Hvad gør du, når han gør nogle af disse ting (eller snakker om at gøre det) ?

Anmeld

25. august 2011

ModerNatur

Ja nu får jeg måske hug, men fred være med det..

Fuck så syg at være  Jeg ville aldrig lade mit barn være alene med ham!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.