Hej piger.. vi har et kæmpe problem herhjemme, som ofte bliver noget vi diskuterer om, og kommer op at skændes over..
Min mand er meget gammeldags hvad det angår opdragelse, og det stik modsatte af pædagogisk..
fx mente han at vores søn på 3 år skulle have kolde brusebade når han tissede i bukserne, for at gøre ham bange for det så han stoppede.. jeg mener det er børnemishandling, men det kan han bare ikke se, og der er ikke noget i verden jeg kan gøre for at bevise at han ikke har ret....
forleden dag snakkede vi om kæledyr. om vi skulle lade vores søn få et hvis han ville. det måtte han gerne, men på den betingelse at han HELT SELV skal passe det, og hvis han glemmer at give det mad så det bliver sygt, skal han tvinges til selv at slå dyret ihjel! han siger at ellers lærer han aldrig at tage ansvar.. her talte vi så om når han blev lidt ældre, ca 8-9 år.. men det kunne jeg ALDRIG drømme om at tvinge mit barn til. jeg får ondt i hjertet bare af at tænke på det 
hvis ikke det bliver sådan, siger min mand at vi ikke skal have kæledyr 
er det bare mig der er for blødsøden, eller er min mand galt på den? er det overhovedet lovligt det han har gang i??
hilsen en fortvivlet mor.
Anmeld