Anonym skriver:
man kommer herind fordi man vil have hjælå til at finde en løsning på tingene, og så vil i melde til kommunen?? jeg har selv tænkt mig at snakke med dem, så vi kan løse problemerne... det er jo ikke fordi drengen bliver mishandlet hver dag.... det er sket en gang, fo flere mdr siden... han vidste ikke bedre men det gør han nu!
Hejsa,
Jeg har ikke læst hele tråden, men vil rigtig gerne svare dig nu - så ved ikke om du allerede har fået svar!
Du kan hos din kommune få hjælp uden at der bliver ført journal på det. Det er begrænset (måske 5 samtaler) med en der kan hjælpe jer på rette vej evt. psykolog, specialpædagog, eller lignende. Det hedder tidlig indsats og er som det hedder en tidlig indsats som kan hjælpe INDEN det går helt galt og man får brug for at få myndighederne ind over.
Jeg synes det er grimt at se at folk ikke lytter til dig, men hører hvad de vil hører og JA de ting din mand har gjort/sagt er rigtig grimme, men de er jo taget ud af kontekst formoder jeg. Jeg forstår godt det ikke er så nemt´bare at tage ungerne under armen og skride! Og nu tager du jo action på det!
Du er velkommen til at skrive en privat besked til mig, hvos du har brug for en at snakke med uden at blive dømt eller har brug for svar på noget omkring tidlig indsats.
De bedste hilsner
Mai
Anmeld