Første weekend ved far.. hvordan havde i det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

Maddox

Kan sagtens sætte mig ind i hvordan du har det, jeg har det på nøjagtig samme måde - og her er det en HEL uge jeg skal undvære børnene, når jeg sender dem afsted!

Det er nu snart 9 måneder siden vi flyttede fra hinanden, og det er stadig hårdt hver gang jeg skal aflevere børnene. Men det er blevet bedre Jeg prøver at fokusere på det gode, netop at jeg også ved at de nyder samværet med deres far og at jeg kan bruge "friheden" på at nyde forelskelsen sammen med min nye kæreste Og være sammen med veninderne.

Jeg har en veninde, som sidder i samme situation og vi har haft mange rødvinsdates, hvor vi har siddet og grædt ud ved hinandens skuldre og haft mange laaange telefonsamtaler, når vi synes det hele er lidt for hårdt.

Men til dig, det skal nok gå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Lisbeth85

Mirjam123 skriver:

Hej alle sammen..

Som de fleste ved er jeg blevet alene mor. og i mandags flyttede Natasja og jeg ind i vores nye lejlighed.

I den her weekend skal Thomas have hende, er sikker på hun nok skal få det godt.

Men har sådan en blandet følelse, er et sted så bange for ikke at få hende igen?? selv om jeg ved at det får jeg selvfølgelig, men det sidder bare i mig.. Og puha jeg kommer til savne hende..

Hvordan havde i det første gang de små skulle være hos deres far efter brudet??

Er det unormalt at jeg har det sådan?

Knus Mirjam

Det der kunne jeg have skrevet om 3½ måned... det er nemlig der, hvor jeg skal undvære min søn til en overnatning hos sin far.... uh, jeg glæder mig bestemt IKKE, men man kan ikke komme udenom det, så det er bare med at nyde det så godt man nu kan.

Godt med en masse aftaler - sådan bliver det også her! Jeg er rigtig dårlig til at være alene, så når vi når dertil skal der bare proppes fest, venner og kæreste ind i hvert sekund min søn er væk

Det er nok meget sundt for de små, at være væk et stykke tid ad gangen fra deres mor, men de kommer jo altid hjem til os igen Og fædrene (hvor dumme, egoistiske og selviske de end er) så har de også brug for deres barn, så de kan få et stærkt bånd med dem.

Men gu' er de da svært, og du må græde, grine, skrige og le alt det du vil, bare du ikke går rundt med nogle dumme tanker selv.

Når det hele er blevet en rutine / vane, så er tankerne nok ikke så dumme mere.

Held og lykke fra en, som snart er i samme situation, og som nyder at læse svar herinde - det beroliger en!

Anmeld

25. august 2011

eElak

Jeg havde det ikke særligt skægt. Selvom jeg vidste at knægten nok skulle være i trygge hænder og at jeg ville få ham igen.. 

Men jeg havde heller ikek fået lavet planer den weekend - så følte mig bare mega ensom...

Så hvis du har muligheden, så lav nogle planer med venner som du måske ikke når at se normalt... :-) 

Anmeld

26. august 2011

Orkide86

KaLee skriver:

Jeg havde det ikke særligt skægt. Selvom jeg vidste at knægten nok skulle være i trygge hænder og at jeg ville få ham igen.. 

Men jeg havde heller ikek fået lavet planer den weekend - så følte mig bare mega ensom...

Så hvis du har muligheden, så lav nogle planer med venner som du måske ikke når at se normalt... :-) 

Jeg har levet planer for hele weekenden heldigvis så går tiden forhåbenlig hurtig.

Anmeld

26. august 2011

Orkide86

Puha det var hårdt at aflevere hende imorges når jeg ved jeg ikke skal hente hende igen.. Puha jeg kommer til at savne hende..

Anmeld

26. august 2011

Pige2009

Mirjam123 skriver:

Hej alle sammen..

Som de fleste ved er jeg blevet alene mor. og i mandags flyttede Natasja og jeg ind i vores nye lejlighed.

I den her weekend skal Thomas have hende, er sikker på hun nok skal få det godt.

Men har sådan en blandet følelse, er et sted så bange for ikke at få hende igen?? selv om jeg ved at det får jeg selvfølgelig, men det sidder bare i mig.. Og puha jeg kommer til savne hende..

Hvordan havde i det første gang de små skulle være hos deres far efter brudet??

Er det unormalt at jeg har det sådan?

Knus Mirjam

Jeg tror det er en helt normal reaktion. Personligt vil jeg sige, at jeg glæder mig til Laura skal være hos sin far i weekenden

Anmeld

26. august 2011

Lise 26

jeg have det af h... til.. også fordi at faren ringede allerede fredag aften og ikke vidste hvad han skulle gøre i forskellige situationer, så det var hårdt at aflevere ham de første mange gange, men nu kører det og faren har styr på det hele :-)

Anmeld

26. august 2011

Orkide86

Lise 26 skriver:

jeg have det af h... til.. også fordi at faren ringede allerede fredag aften og ikke vidste hvad han skulle gøre i forskellige situationer, så det var hårdt at aflevere ham de første mange gange, men nu kører det og faren har styr på det hele :-)

Thomas ringede osse en time efter han havde hentet hende idag og spurgte om jeg havde alamerne, og ja det havde jeg, så spurgte jeg hvordan det vargået og så siger han hmm det er vel gået nogen lunde udover hun blir ved med sige mor..

Anmeld

27. august 2011

Lise 26

Mirjam123 skriver:

Thomas ringede osse en time efter han havde hentet hende idag og spurgte om jeg havde alamerne, og ja det havde jeg, så spurgte jeg hvordan det vargået og så siger han hmm det er vel gået nogen lunde udover hun blir ved med sige mor..

ja det er ikke sjovt når de kalder på mor, men tror bare hun lige skal falde til og så er jeg sikker på det nok skal gå.. men de første weekender blir ikke sjove, for man går hele tiden og tænker på om han nu husker det hele :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.