Første weekend ved far.. hvordan havde i det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.510 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. august 2011

Orkide86

Hej alle sammen..

Som de fleste ved er jeg blevet alene mor. og i mandags flyttede Natasja og jeg ind i vores nye lejlighed.

I den her weekend skal Thomas have hende, er sikker på hun nok skal få det godt.

Men har sådan en blandet følelse, er et sted så bange for ikke at få hende igen?? selv om jeg ved at det får jeg selvfølgelig, men det sidder bare i mig.. Og puha jeg kommer til savne hende..

Hvordan havde i det første gang de små skulle være hos deres far efter brudet??

Er det unormalt at jeg har det sådan?

Knus Mirjam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

SjeBets

Nej det er ikke unormalt, sådan harjeg det stadig hvergang jeg sender min søn afsted, ( kommer han nu hjem) men der ligger så også en del bag mellem mine eks og jeg. 

Det har givet mig tryghed at JEG har boretten nu. så faderen kan ikke beholde sønnike lovligt på trods af fællesforældremyndighed. 

Men på den anden side er jeg jo glad for at mine søn ser sin far, og hans far er interessreet i hans søn. i starten sørgede jeg bare for at mine weekender væk fra ungerne var stoppet med venne besøg og andet så weekenden gik hurtig og jeg ikek bare sad og dvælede ved at jeg savnede mine unger 

Anmeld

25. august 2011

Orkide86

SjeBets skriver:

Nej det er ikke unormalt, sådan harjeg det stadig hvergang jeg sender min søn afsted, ( kommer han nu hjem) men der ligger så også en del bag mellem mine eks og jeg. 

Det har givet mig tryghed at JEG har boretten nu. så faderen kan ikke beholde sønnike lovligt på trods af fællesforældremyndighed. 

Men på den anden side er jeg jo glad for at mine søn ser sin far, og hans far er interessreet i hans søn. i starten sørgede jeg bare for at mine weekender væk fra ungerne var stoppet med venne besøg og andet så weekenden gik hurtig og jeg ikek bare sad og dvælede ved at jeg savnede mine unger 

Jeg har osse lagt planer for hele weekenden..

Jeg er osse glad for hun skal sehendes far.. er bare så nervøs.. men han har jo skrevet under på at jeg må flytte hende??

Anmeld

25. august 2011

SjeBets

Mirjam123 skriver:

Jeg har osse lagt planer for hele weekenden..

Jeg er osse glad for hun skal sehendes far.. er bare så nervøs.. men han har jo skrevet under på at jeg må flytte hende??

jeg er sikker på det nok skal gå fint, 

sagen med min eks er meget kompliceret og vi har været i retten to gange ( han ville have bo retten så trak mig i retten to gange ) hvor han tabte

med tiden vil du lære at nyde du ikke er mor 24/7 jeg er glad for mine to dage hver 14. dag , eller det vil sige det er så 1½ mdr siden nu. pga en sur far .. men det tager vi bare som det er 

Anmeld

25. august 2011

Mor Til Julie<3

Mirjam123 skriver:

Hej alle sammen..

Som de fleste ved er jeg blevet alene mor. og i mandags flyttede Natasja og jeg ind i vores nye lejlighed.

I den her weekend skal Thomas have hende, er sikker på hun nok skal få det godt.

Men har sådan en blandet følelse, er et sted så bange for ikke at få hende igen?? selv om jeg ved at det får jeg selvfølgelig, men det sidder bare i mig.. Og puha jeg kommer til savne hende..

Knus Mirjam

Og nej, det er slet ikke unormalt du har det sådan ...

For jeg havde det lige præcis sådan som dig da min datter skulle på sin første weekend ved sin far ...
jeg var os rigtig bange for af jeg ikke fik min datter igen selvom jeg jo godt vidste af jeg ville få hende tilbage men alligevel sad det stadig i mig og det gør det da stadig den dag idag selvom jeg nu er van til hun skal hjem til sin far hver anden weekend ... Jeg kan sagtens følge med dig hvordan, du har det med det ... Men du er bare nød til og tro på af hun får en super dejlig weekend ved sin far og hun nok skal klare det hele så super godt alligevel og jaah, man savner dem utrolig meget når man er van til de er ved en hele tiden ...

Krydser alt hvad jeg har for af det nok skal gå godt alligevel ...

Anmeld

25. august 2011

Orkide86

SjeBets skriver:

jeg er sikker på det nok skal gå fint, 

sagen med min eks er meget kompliceret og vi har været i retten to gange ( han ville have bo retten så trak mig i retten to gange ) hvor han tabte

med tiden vil du lære at nyde du ikke er mor 24/7 jeg er glad for mine to dage hver 14. dag , eller det vil sige det er så 1½ mdr siden nu. pga en sur far .. men det tager vi bare som det er 

Det lyder ikke så godt..

Ja tror da osse det nok skal blive godt når jeg vænner mig til det.

Anmeld

25. august 2011

Orkide86

Mor Til Julie<3 skriver:

Og nej, det er slet ikke unormalt du har det sådan ...

For jeg havde det lige præcis sådan som dig da min datter skulle på sin første weekend ved sin far ...
jeg var os rigtig bange for af jeg ikke fik min datter igen selvom jeg jo godt vidste af jeg ville få hende tilbage men alligevel sad det stadig i mig og det gør det da stadig den dag idag selvom jeg nu er van til hun skal hjem til sin far hver anden weekend ... Jeg kan sagtens følge med dig hvordan, du har det med det ... Men du er bare nød til og tro på af hun får en super dejlig weekend ved sin far og hun nok skal klare det hele så super godt alligevel og jaah, man savner dem utrolig meget når man er van til de er ved en hele tiden ...

Krydser alt hvad jeg har for af det nok skal gå godt alligevel ...

Tak for det. Ja jeg er osse sikker på hun får det godt. men puha tanken er ikke sjov lige nu.

Anmeld

25. august 2011

Mor Til Julie<3

Mirjam123 skriver:

Tak for det. Ja jeg er osse sikker på hun får det godt. men puha tanken er ikke sjov lige nu.

Og nej, det er den ikke ...

Kan virkelig godt følge dig ...
Så det er godt du har lavet planer for hele weekenden så du ikke tænker så meget over det ... Men ved det er svært ...

jeg syntes stadig selv jeg har lidt svært ved og aflevere min datter i dagpleje om fredagen når jeg ved jeg ikke ser hende mere før om søndagen jeg henter hende ... Hun skal nemlig os hjem til sin far imorgen ...

Men er sikker på du nok skal klare den ... Du skal bare lige vænne dig til tanken om af sådan er det ... Er det så hver 2 weekenden han skal have hende ? ? ? Eller hvordan, ? ? ?

Anmeld

25. august 2011

SussieThyssen

Mirjam123 skriver:

Hej alle sammen..

Knus Mirjam

Nej det er overhovedet ikke unormalt og jeg havde det også hårdt med min den ældste, de første gange..det var et helvede.
Så er det sagt, men...man vender sig til det.
Og med tden bliver du også glad for dine børnefri weekender..bare vent.
Dem kommer du til at nyde i rigt mål, for det er der, du kan lade op, hvile ud og gøre alt det man som alenemor ikke når i dagligdagen. Og på den måde bliver du bare en 10 gange bedre mor.
Så når du har prøvet det nogle gange, så er jeg 100% sikker på, at du faktisk kommer til at nyde det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. august 2011

*Sofie*

Mirjam123 skriver:

Hej alle sammen..

Knus Mirjam

Jeg havde det elendigt!! Sårn fysisk dårligt  Og alle de tanker som du har, dem havde jeg også. I stor stil!
Min mor har støttet mig helt enormt, og jeg ved ikk hvor mange gange jeg har tudet i telefonen mens hun bare har lyttet og talt mig ned på jorden igen. 
Når hun kom hjem fra samværet trøstede jeg mig med at nu ville der gå næsten 2 uger før hun sku afsted igen (sårn har jeg det stadig) 
Da samværet med overnatning startede kunne jeg nogenlunde nyde lørdag aften, men kunne ikk (og kan stadig ikk) sove længe søndag morgen, og dér startede savnet, og jeg ventede bare på at hun sku komme hjem.
Det er blevet bedre med tiden, og jeg har lært at slappe meget mer af.
Mit råd til dig er at snakke om alle dine følelser med en du er fortrolig med...en som måske har stået i samme situation. Få det hele ud! Så finder du også ud af at de tanker du har slet ikk er så unormale Du er i en tilvænningsperiode og lad tiden arbejde for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.