Test negativ eller positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

Mira0911

Kan slet ikke se noget, om jeg vipper skærmen eller ej... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

twinboys

TWT skriver:

Har test dag i dag.

Testen viste en utydelig streg, og på første billede er stegen mere utydelig og kan kun lige anes, på den negative ser den bragende negativ ud, kæresten kan dog ane en meget tynd og utydelig streg, mener han...

Mon der er gevinst

Uuuufff den er svær... tag en test om nogle dage, så håber vi at den er mere tydelig...

Anmeld

24. august 2011

henh01

jeg kan godt ane to på billede 1..

Prøv evt at test i morgen tidlig hvis ikke du kan vente, morgen urinen er jo den stærkeste  for at den er der

Anmeld

24. august 2011

Lisbeth1985

TWT skriver:

Har test dag i dag.

Testen viste en utydelig streg, og på første billede er stegen mere utydelig og kan kun lige anes, på den negative ser den bragende negativ ud, kæresten kan dog ane en meget tynd og utydelig streg, mener han...

Mon der er gevinst

Den ser desværre ret negativ ud

Anmeld

24. august 2011

Bare mig..

Jeg tror godt at jeg kan ane to streger på begge. Men morgenurin er mere koncentreret så jeg ville da bare prøve igen imorgen.
Krydser for at den er der :-)

Anmeld

24. august 2011

SSL

Jeg kan godt se stregen - men, det kan desværre også være en skyggestreg - men sys faktisk jeg ser stregen på begge billeder :-) så jeg hvisker et tillykke til Jer, uden at være sikker ;-) men jeg TROR den er der da :-) krydser fingrene og glæder mig til en Update!

Anmeld

24. august 2011

Bryndis

Jeg kan godt se to streger på dem begge to :-)

Anmeld

24. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Har test dag i dag.

Mon der er gevinst

Jeg kan se en meget svag streg på det første billede, og på det andet. Men hvis det er testdag, kan den godt nå at blive væsentlig stærkere. 

Anmeld

25. august 2011

av

Kan ane en meget utydelig streg på billed 2.

krydser fingre for den er der

Anmeld

25. august 2011

Muffinmus

hvis testen er aflæst inden for tid kan den være god nok, men det er suuuuper svag så giv den lige 1-2 dage før du tjekker igen:-)

Men kan godt se den hvis jeg ser godt efter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.