Test negativ eller positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

emsaroto

kan ingenting se
desværre  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Kløver

kan desværre ikke ane eller se noget som helst, synes den ser meget negativ ud håber da den ændrer sig om et par dage, jeg havde selv helt bragende negativ test, og 2 dage efter fint positivt resultat

Anmeld

24. august 2011

TWT

Malli skriver:

Nu kom billederne! jeg synes dog ikke lige jeg kan ane nogle streg nummer 2, er det på det første billede, i kan ane 2 streger?

Ja jeg kan lige ane to streger på billede 1, men det kan kæresten ikke. 

Men han kan så ane to streger på billede 2 og det kan jeg ikke

Anmeld

24. august 2011

TWT

Maja84 skriver:

kan desværre ikke ane eller se noget som helst, synes den ser meget negativ ud håber da den ændrer sig om et par dage, jeg havde selv helt bragende negativ test, og 2 dage efter fint positivt resultat

Jeg må teste igen om et par dage ja Ventetiden er bare så lang, og jeg havde knap nok tålmodighed til at vente til idag, test dag

Anmeld

24. august 2011

Kløver

TWT skriver:

Jeg må teste igen om et par dage ja Ventetiden er bare så lang, og jeg havde knap nok tålmodighed til at vente til idag, test dag

Kender det kun aaaaalt for godt, startede med at teste engang imellem fra udeblevet 1 mens dag og skulle så gå 21 dage over før ejg stod med positiv test

Anmeld

24. august 2011

TWT

Maja84 skriver:

Kender det kun aaaaalt for godt, startede med at teste engang imellem fra udeblevet 1 mens dag og skulle så gå 21 dage over før ejg stod med positiv test

Hold da op det var lang tid :O

Men stort tillykke med spiren i mavsen 

Anmeld

24. august 2011

Kløver

TWT skriver:

Hold da op det var lang tid :O

Men stort tillykke med spiren i mavsen 

tak skal måske lige nævnes min cuklus ik er til at regne med da det er så kort tid siden jeg ahr født, så kan være det der spiller ind. men krydser da for en positiv test om et par dage

Anmeld

24. august 2011

TWT

Maja84 skriver:

tak skal måske lige nævnes min cuklus ik er til at regne med da det er så kort tid siden jeg ahr født, så kan være det der spiller ind. men krydser da for en positiv test om et par dage

Tak

Anmeld

24. august 2011

Lisbeth85

Jeg kan ikke se to, desværre... men det er der jo andre, som kan

Anmeld

24. august 2011

TWT

Lisbeth85 skriver:

Jeg kan ikke se to, desværre... men det er der jo andre, som kan

Okay, tror også jeg tester igen om et par dage, hvis jeg kan vente så længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.