mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

LuQa

-Sigrid- skriver:

Hvis det ikke engang når ned til bindet skal du vist ikke være bekymret - og jeg kunne se din streg

tak håber på det bedste men frygter det værste begyndte bare at tude det jeg så blod på papiret i morges så nu må vi se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

-Sigrid-

LuQa skriver:

tak håber på det bedste men frygter det værste begyndte bare at tude det jeg så blod på papiret i morges så nu må vi se

for dig 

Anmeld

24. august 2011

Buckley

Jeg testede svagt positivt for 2 mdr siden, men 2 dage efter begyndte jeg at bløde voldsomt, sÅ det var desværre en biokemisk graviditet. Men det lyder ikke til at være det hos dig når det kun er pletblødning. Jeg selv begyndte ogsÅ at pletbløde igår, hvis min mens kommer forventer jeg den først om 8 dage, så jeg er lige så fortvivlet som dig jeg har dog ikke testet positiv endnu...

Anmeld

24. august 2011

LuQa

Moster til 15 skriver:

Jeg testede svagt positivt for 2 mdr siden, men 2 dage efter begyndte jeg at bløde voldsomt, sÅ det var desværre en biokemisk graviditet. Men det lyder ikke til at være det hos dig når det kun er pletblødning. Jeg selv begyndte ogsÅ at pletbløde igår, hvis min mens kommer forventer jeg den først om 8 dage, så jeg er lige så fortvivlet som dig jeg har dog ikke testet positiv endnu...

øv hvor træls for dig, håber den er der denne gang. for dig i hvertfald..

Anmeld

24. august 2011

Mom2012

LuQa skriver:

Ja. må lige prøve at ta en i morgen tidlig men puuh tiden går i slowmotion lige nu

Jep!!!  Lige hvad det angår er ventetiden laaaang!!  

for den er der

Anmeld

24. august 2011

Kløver

har du haft taget en ny test, hvis det ik er mere, kan du sagtens være gravid. smid gerne ny billede ind hvis du har taget ny test, eller brug clearblues digitale, der er man ikke i tvivl

Anmeld

24. august 2011

LuQa

Maja84 skriver:

har du haft taget en ny test, hvis det ik er mere, kan du sagtens være gravid. smid gerne ny billede ind hvis du har taget ny test, eller brug clearblues digitale, der er man ikke i tvivl

tager en test i morgen tidligt så må vi se hva den siger..

Anmeld

24. august 2011

Kløver

LuQa skriver:

tager en test i morgen tidligt så må vi se hva den siger..

krydser fingre

Anmeld

25. august 2011

Storken

Hvad sagde testen ? For jeg kan sagtens se 2 streger på den du havde lagt ind

Anmeld

25. august 2011

LuQa

tak til alle, desværre fik jeg mens igår og en negativ test håber den er der næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.