mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.456 visninger
20 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. august 2011

LuQa

Skrev igår indlæget "meget svagt positiv gravidtitets test."  og selvf så får jeg "mens" idag, 12 dage over tid eller ihvertfald noget der minder om.  har ingen smerter overhovedet og det er meget lidt helt fint og lyserødt og kun når jeg tører mig intil videre :/ normalt har jeg meget kraftig mens og så mange smerter at jeg knap kan stå op.

Kan jeg "stadig" være gravid eller er det løb kørt og så bare op på hesten igen?

Kram Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

-Sigrid-

LuQa skriver:

Skrev igår indlæget "meget svagt positiv gravidtitets test."  og selvf så får jeg "mens" idag, 12 dage over tid eller ihvertfald noget der minder om.  har ingen smerter overhovedet og det er meget lidt helt fint og lyserødt og kun når jeg tører mig intil videre :/ normalt har jeg meget kraftig mens og så mange smerter at jeg knap kan stå op.

Kan jeg "stadig" være gravid eller er det løb kørt og så bare op på hesten igen?

Kram Mia

Tja, når ægget sætter sig fast bløder det til tider, og man kan pletbløde i graviditeten, så ja, du kan stadig være gravid 

Anmeld

24. august 2011

Mom2012

LuQa skriver:

Kram Mia

Jeg ville teste Når det nu ikke er så kraftigt som det plejer..

Anmeld

24. august 2011

LuQa

-Sigrid- skriver:

Tja, når ægget sætter sig fast bløder det til tider, og man kan pletbløde i graviditeten, så ja, du kan stadig være gravid 

ja men plejer det ikk at være den dag man forventede mens, forventede den jo for 12 dage siden ?

Anmeld

24. august 2011

LuQa

Ann87 skriver:

Jeg ville teste Når det nu ikke er så kraftigt som det plejer..

Ja. må lige prøve at ta en i morgen tidlig men puuh tiden går i slowmotion lige nu

Anmeld

24. august 2011

Nessie

DU kan stadig være gravid. Prøv at vente og se om det ikke stopper igen, og hvis ikke, så prøv at kontake din læge, eller tag en ny test

Anmeld

24. august 2011

LuQa

Nessie skriver:

DU kan stadig være gravid. Prøv at vente og se om det ikke stopper igen, og hvis ikke, så prøv at kontake din læge, eller tag en ny test

Tak, vil prøve at ta en ny test i morgen, har en tid ved lægen fredag. er bare nærvøs så tænkte at der sikkert var nogle herinde der havde nogle gode råd

Anmeld

24. august 2011

-Sigrid-

LuQa skriver:

ja men plejer det ikk at være den dag man forventede mens, forventede den jo for 12 dage siden ?

Du kan bløde lidt igennem hele graviditeten, oftes er det i forbindelse med sex eller motion eller noget i den stil... Men det er ikke unormalt at blød elidt spontant, men det er sjældent større end en 5 kr, og aldrig mere end et bind hvis alt er som det skal være. Jeg er ikke ekspert, men emnet har været oppe mange gange før, prøv at søge

Anmeld

24. august 2011

LuQa

-Sigrid- skriver:

Du kan bløde lidt igennem hele graviditeten, oftes er det i forbindelse med sex eller motion eller noget i den stil... Men det er ikke unormalt at blød elidt spontant, men det er sjældent større end en 5 kr, og aldrig mere end et bind hvis alt er som det skal være. Jeg er ikke ekspert, men emnet har været oppe mange gange før, prøv at søge

tak, det vil jeg prøve. ja det er lidt forvirrende, har ikk blødt ud i bindet endnu, det er kun når jeg har tøret mig så nu må vi se

Anmeld

24. august 2011

-Sigrid-

LuQa skriver:

tak, det vil jeg prøve. ja det er lidt forvirrende, har ikk blødt ud i bindet endnu, det er kun når jeg har tøret mig så nu må vi se

Hvis det ikke engang når ned til bindet skal du vist ikke være bekymret - og jeg kunne se din streg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.