Hvor mange testede positiv tidligt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

er 3+4 "idag" hvis jeg selvfølgelig er det.. men hvor mange har egentlig testede positiv i uge 3+4 ?? min test er MEGA svag... og tror fakisk ik engang den kan ses på billedet ... men jeg ka selv se den rødlige streg ... men ja.. sætter lige billedet op hehe... så ka i jo lige selv se :b ... manden kan os godt selv se den... men er nu i tvivl og ved heller ikke hvorfor jeg testede så tidligt ..

Jeg laan ane noget, men om det er en skygge eller hvad, det ved jeg ikke.

Vent 3 dage, så skal den nok bekende kulør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Anonym trådstarter

SpunkenJo skriver:

Jeg laan ane noget, men om det er en skygge eller hvad, det ved jeg ikke.

Vent 3 dage, så skal den nok bekende kulør

altså det manden og jeg kan se så er den rødlig ! men ja må bare prøve og teste igen om et par dage... det er super svært at fange den meget utydelige streg på billed :s

Anmeld

24. august 2011

Muffinmus

Anonym skriver:

har lige prøvet og tage et par andre billeder... men kan du se stregen på det første billed jeg satte ind ??? 

synes selv stregen er tydligere på disse billeder taget lidt mere fra siden af ??? ved ik om du selv ka se den ?? ...

jo kan sagtens se den...ehm, leder lige i min computer og ser om jeg kan finde det billede jeg tænker på..svært, for vi har nok 4000 billeder liggende alle vegne.

her er jeg 3+1, ved ikke om du kan se den, men den ligner din nu

Anmeld

24. august 2011

Ansemusen

Anonym skriver:

er 3+4 "idag" hvis jeg selvfølgelig er det.. men hvor mange har egentlig testede positiv i uge 3+4 ?? min test er MEGA svag... og tror fakisk ik engang den kan ses på billedet ... men jeg ka selv se den rødlige streg ... men ja.. sætter lige billedet op hehe... så ka i jo lige selv se :b ... manden kan os godt selv se den... men er nu i tvivl og ved heller ikke hvorfor jeg testede så tidligt ..

Jeg teste positiv 13 dage efter ÆL ca.

Jeg kan også ane en rød streg på din test. Kan du se den, er den god nok. Problemet med de alt for tidlige tests er, at en del fostre går til grunde tidligt, og de ville aldrig være blevet opdaget før så tidlig test blev mulig. Den viser altså ikke positiv uden at du er gravid eller har været det. Men nogle vil teste negativ en uge senere, fordi det befrugtede æg er gået tabt. Men i de allerfleste tilfælde bliver det der heldigvis, så vi satser på at du forbliver gravid - tillykke

Anmeld

24. august 2011

Ansemusen

Og er du i tvivl, så prøv Clear Blues som skriver 'Gravid' eller 'Ikke gravid'. Men man får som sagt ikke en positiv test uden et befrugtet æg har været eller er tilstede, mest sandsynligt ER tilstede

Anmeld

24. august 2011

piadas

Jeg kan altså godt se en meget svag rød streg!

Anmeld

24. august 2011

MSM

Jeg kan også godt se en meget svag streg!!

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

jo kan sagtens se den...ehm, leder lige i min computer og ser om jeg kan finde det billede jeg tænker på..svært, for vi har nok 4000 billeder liggende alle vegne.

her er jeg 3+1, ved ikke om du kan se den, men den ligner din nu

ja kan godt ane den ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.