Hvor mange testede positiv tidligt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.864 visninger
27 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Anonym trådstarter

er 3+4 "idag" hvis jeg selvfølgelig er det.. men hvor mange har egentlig testede positiv i uge 3+4 ?? min test er MEGA svag... og tror fakisk ik engang den kan ses på billedet ... men jeg ka selv se den rødlige streg ... men ja.. sætter lige billedet op hehe... så ka i jo lige selv se :b ... manden kan os godt selv se den... men er nu i tvivl og ved heller ikke hvorfor jeg testede så tidligt ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Hendemichelle

Jeg kan slå den - testede positiv 2+2 eller sådan noget 

Anmeld

24. august 2011

FruStolpe

Jeg testede selv først efter udebleven mens.

Jeg kan dog slet ikke se nogen streg på dit billede, desværre

Carina

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Jeg testede selv først efter udebleven mens.

Jeg kan dog slet ikke se nogen streg på dit billede, desværre

Carina

nej kan heller ikke selv se den på billedet håber den bliver mere tydelig om et par dage

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

Hendemichelle skriver:

Jeg kan slå den - testede positiv 2+2 eller sådan noget 

Hold da op det var tidligt... hvor tydelig var stregen så ??

Anmeld

24. august 2011

FruStolpe

Anonym skriver:

nej kan heller ikke selv se den på billedet håber den bliver mere tydelig om et par dage

Carina

Anmeld

24. august 2011

Levi&LilysMor

Jeg testede disse to da jeg var i uge 5+

Men hvis du venter 1 uge så skulle det jo gerne blive tydeligere

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

Oktoberbaby11 skriver:

Jeg testede disse to da jeg var i uge 5+

wauw den er godt nok knaldende positiv der sidst jeg testede positiv i november sidste år, ku jeg først få en knaldende positiv test da jeg var over uge 7

Anmeld

24. august 2011

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

wauw den er godt nok knaldende positiv der sidst jeg testede positiv i november sidste år, ku jeg først få en knaldende positiv test da jeg var over uge 7

Ja den var meget positiv fik da helt et chok da jeg så begyndende nr 2 streg dukke op (var jo ikke planlagt)

Men det er også meget normalt deromkring , tror ikke på der er vildt mange som kan teste meget tideligere ??

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

Oktoberbaby11 skriver:

Ja den var meget positiv fik da helt et chok da jeg så begyndende nr 2 streg dukke op (var jo ikke planlagt)

Men det er også meget normalt deromkring , tror ikke på der er vildt mange som kan teste meget tideligere ??

nok ihvertfald ikke knaldende positiv... sidst ku jeg teste i uge 3+6 ... men den var også svag... men kunne ses... ligesom nu bare mere tydelig... (den jeg har nu er bare på kanten til stadig at være negativ).. men nu giver jeg det lige et par dage og ellers så det jo bare op på hesten igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.