Hvor mange testede positiv tidligt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

er 3+4 "idag" hvis jeg selvfølgelig er det.. men hvor mange har egentlig testede positiv i uge 3+4 ?? min test er MEGA svag... og tror fakisk ik engang den kan ses på billedet ... men jeg ka selv se den rødlige streg ... men ja.. sætter lige billedet op hehe... så ka i jo lige selv se :b ... manden kan os godt selv se den... men er nu i tvivl og ved heller ikke hvorfor jeg testede så tidligt ..

Prøv en clearblu som skriver gravid eller ikke gravid i feltet  og hvis den siger ikke gravid, så vent 1 uge og prøv igen nu når i kan se at at denne test har en  begyndende streg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

nok ihvertfald ikke knaldende positiv... sidst ku jeg teste i uge 3+6 ... men den var også svag... men kunne ses... ligesom nu bare mere tydelig... (den jeg har nu er bare på kanten til stadig at være negativ).. men nu giver jeg det lige et par dage og ellers så det jo bare op på hesten igen

Ja det er jo det, bliver spændende

Anmeld

24. august 2011

Hendemichelle

Anonym skriver:

Hold da op det var tidligt... hvor tydelig var stregen så ??

Den var som din, kunne ikke tage billede af den, men kunne selv se den.. testede dagen efter og så blev de ellers bare mere og mere tydelige 

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

Hendemichelle skriver:

Den var som din, kunne ikke tage billede af den, men kunne selv se den.. testede dagen efter og så blev de ellers bare mere og mere tydelige 

overvejede os at teste imorges men så havde jeg åbenbart ikke flere tilbage øv ... så måtte jo vente, og manden siger vi skal vente til senere på ugen,.. men har jeg sq svært ved

Anmeld

24. august 2011

Hendemichelle

Anonym skriver:

overvejede os at teste imorges men så havde jeg åbenbart ikke flere tilbage øv ... så måtte jo vente, og manden siger vi skal vente til senere på ugen,.. men har jeg sq svært ved

Neej, i kan sagtens teste nu! 

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

Hendemichelle skriver:

Neej, i kan sagtens teste nu! 

hehe jeg køber en test når jeg skal ud og handle om lidt de må da ha nogen i rema 1000

Anmeld

24. august 2011

Hendemichelle

Anonym skriver:

hehe jeg køber en test når jeg skal ud og handle om lidt de må da ha nogen i rema 1000

Ja, det mener jeg. Jeg testede positiv så tidligt på dem fra valmed/netto. 

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

Hendemichelle skriver:

Ja, det mener jeg. Jeg testede positiv så tidligt på dem fra valmed/netto. 

må prøve og kigge

Anmeld

24. august 2011

Muffinmus

din ligner min 3+1 med en baby

Og har også prøvet det 3+4 med en anden baby, men den var mere positiv, så kunne nok have testet 1-2 dage før hvis jeg havde tænkt på det. Så ved ikke om der er forskel på det hele gang for gang, men jeg kan altid teste tidligt hvis det er:-)

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

din ligner min 3+1 med en baby

Og har også prøvet det 3+4 med en anden baby, men den var mere positiv, så kunne nok have testet 1-2 dage før hvis jeg havde tænkt på det. Så ved ikke om der er forskel på det hele gang for gang, men jeg kan altid teste tidligt hvis det er:-)

har lige prøvet og tage et par andre billeder... men kan du se stregen på det første billed jeg satte ind ??? 

synes selv stregen er tydligere på disse billeder taget lidt mere fra siden af ??? ved ik om du selv ka se den ?? ...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.