Ung dp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

twinboys

JulieAlex89 skriver:

Hejsa Allesammen

Jeg har lige et spørgsmål til jer med små børn og DP.

Jeg er ved at uddanne mig til pædagog, og nårh jeg er færdig er jeg 25 år. Min veninde og jeg snakkede om det med at være DP og vi kom til at snakke om hvordan forældere mund ville have det hvis det var en "ung" som var DP.

Så mit spørgsmål er:

Ville i være tryg ved at lade jeres barne blive passet af en "ung" Pædagog ?  

Knus

Jeg startede som den yngste dagplejer i kommunen... 24år...

Man siger ellers at man skal være fyldt 25år men som lederen sagde til mig den gang vi vil hellere have en god moden dagplejer på 24år end en der ikke er på 28år... så vi vælger klart dig ...

Og ja nu har jeg været dagplejer siden 99´

Forældrene sagde til mig hvor er det fedt med så ung en dagplejer i stedet for en gammel der ikke er nede hos børnene...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

JulieAlex89

twinboys skriver:

Jeg startede som den yngste dagplejer i kommunen... 24år...

Man siger ellers at man skal være fyldt 25år men som lederen sagde til mig den gang vi vil hellere have en god moden dagplejer på 24år end en der ikke er på 28år... så vi vælger klart dig ...

Og ja nu har jeg været dagplejer siden 99´

Forældrene sagde til mig hvor er det fedt med så ung en dagplejer i stedet for en gammel der ikke er nede hos børnene...

Majbritt

Aj hvor fedt, må jeg spørger om du er uddannede pædagog eller?

Anmeld

24. august 2011

twinboys

JulieAlex89 skriver:

Aj hvor fedt, må jeg spørger om du er uddannede pædagog eller?

Nej det er jeg ikke... ikke på papir men i hjertet...

Anmeld

24. august 2011

LeneKE

Altså nu kommer vores lille søn jo først til verden til december, men han skal jo også i dagpleje på et tidspunkt  

Jeg tror at vi ville vægte højt at vi føler kemien passer, og dagplejeren er moden til opgaven (ikke gammel, men parat), umiddelbart vil jeg dog sige at vi vil sætte pris på at vedkommende enten selv har børn eller har erfaring med små børn - en på 25 år kan vel sagtens være ligeså god ved vores søn som en på 45 år

LeneKE

Anmeld

24. august 2011

LinLin

JulieAlex89 skriver:

Hejsa Allesammen

Jeg har lige et spørgsmål til jer med små børn og DP.

Jeg er ved at uddanne mig til pædagog, og nårh jeg er færdig er jeg 25 år. Min veninde og jeg snakkede om det med at være DP og vi kom til at snakke om hvordan forældere mund ville have det hvis det var en "ung" som var DP.

Så mit spørgsmål er:

Ville i være tryg ved at lade jeres barne blive passet af en "ung" Pædagog ?  

Knus

Jeg var selv 23 år da jeg blev færdig som pædagog (villet have været 22 år, hvis ikke jeg havde fået David og været på barsel ) - startede en uge før jeg fyldte 19; lige efter gymnasiet!

Jeg arbejder i vuggestue og har overhovedet ikke oplevet at forældrene har set skævt til at jeg var(/er!) ung

En ung dagplejer synes jeg er lidt noget andet, fordi de står alene hver dag med 4-5 børn, så der er der nok mange der vil være lidt mere tilbageholdende. Jeg ville selv udelukkende se på kemi og om mit barn trivedes hos hende!

Anmeld

24. august 2011

JulieAlex89

twinboys skriver:

Nej det er jeg ikke... ikke på papir men i hjertet...

Mange tak for dit svar, det viser da der er en mulighed

Anmeld

24. august 2011

JulieAlex89

LeneKE skriver:

Altså nu kommer vores lille søn jo først til verden til december, men han skal jo også i dagpleje på et tidspunkt  

Jeg tror at vi ville vægte højt at vi føler kemien passer, og dagplejeren er moden til opgaven (ikke gammel, men parat), umiddelbart vil jeg dog sige at vi vil sætte pris på at vedkommende enten selv har børn eller har erfaring med små børn - en på 25 år kan vel sagtens være ligeså god ved vores søn som en på 45 år

LeneKE

Mange tak for dit svar! og Tillykke med den lille i maven

Anmeld

24. august 2011

JulieAlex89

DAs mor skriver:

Jeg var selv 23 år da jeg blev færdig som pædagog (villet have været 22 år, hvis ikke jeg havde fået David og været på barsel ) - startede en uge før jeg fyldte 19; lige efter gymnasiet!

Jeg arbejder i vuggestue og har overhovedet ikke oplevet at forældrene har set skævt til at jeg var(/er!) ung

En ung dagplejer synes jeg er lidt noget andet, fordi de står alene hver dag med 4-5 børn, så der er der nok mange der vil være lidt mere tilbageholdende. Jeg ville selv udelukkende se på kemi og om mit barn trivedes hos hende!

Oki, og ja man står jo som DP alene, hvor man i en vuggestue har hinanden at snakkede med osv

Mange tak for dit svar!

Anmeld

24. august 2011

LeneKE

JulieAlex89 skriver:

Mange tak for dit svar! og Tillykke med den lille i maven

Tak tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.