Ung dp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

JulieAlex89

B&J skriver:

Ung som gammel bare min dreng ville have det trygt og godt hos dig så ville jeg være super glad

Mange tak for dit svar og ja det er self vigitgt at barnet har det godt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

FruStolpe

JulieAlex89 skriver:

For og forstå dig, så ville det ikke være nok at person var pædagog, men hun skulle også selv have børn hvis du skulle vælge en "ung"? eller misforstår jeg dig ?

Helt uden at "formærme" nogen så nej.

Jeg synes ikke det er nok at man har en uddannelse i ryggen. Det er jo et mega ansvar som nyuddannet at stå med 4 små børn alene.

Så ja, hvis jeg skulle vælge ung dp, så skulle hun enten selv ha børn eller også skulle hun ha arbejdet som dp`er før mit barn.

Carina

Anmeld

24. august 2011

B&J

JulieAlex89 skriver:

Mange tak for dit svar og ja det er self vigitgt at barnet har det godt!

Nemlig det er så super vigtigt og især vores søn kan ikke sammen med alle men da han var ved vores dp legede han bare vores kæbe sad på gulvet han var hjemme og ja unge som gamle sådan skal børne have det og de kommer trætte hjem hihihihi fordi der har været nok at lave, og ind i mellem gerne vil blive der fordi der er sååå spænde det er helt fantastisk

Anmeld

24. august 2011

JulieAlex89

FruStolpe skriver:

Helt uden at "formærme" nogen så nej.

Jeg synes ikke det er nok at man har en uddannelse i ryggen. Det er jo et mega ansvar som nyuddannet at stå med 4 små børn alene.

Så ja, hvis jeg skulle vælge ung dp, så skulle hun enten selv ha børn eller også skulle hun ha arbejdet som dp`er før mit barn.

Carina

Du formærme overhovedet ikke, vil rigtigt gerne høre jeres mening

Og mange tak for dit svar

Anmeld

24. august 2011

JulieAlex89

B&J skriver:

Nemlig det er så super vigtigt og især vores søn kan ikke sammen med alle men da han var ved vores dp legede han bare vores kæbe sad på gulvet han var hjemme og ja unge som gamle sådan skal børne have det og de kommer trætte hjem hihihihi fordi der har været nok at lave, og ind i mellem gerne vil blive der fordi der er sååå spænde det er helt fantastisk

Det lyder som det helt rigtigt sted din søn er

Mange tak for dit svar

Anmeld

24. august 2011

Frøken J.

Alderen i sig selv er ikke en hindring for mig, men jeg ville foretrække min DP-mor havde erfaring. Ikke nødvendigvis at hun selv havde børn, men at mit barn ikke var det første hun havde i huset, men havde været DP-mor lidt tid. Også selvom du er uddannet - En uddannelse er jo aldrig garanti for, at man kan finde ud af den slags i praksis, så ville foretrække en, der havde prøvet det lidt tid og ikke var nyuddannet. Håber du forstår Og der er jo heldigvis mange, som ikke har det sådan, for ellers ville i nye jo aldrig lære

Anmeld

24. august 2011

JulieAlex89

Frøken J. skriver:

Alderen i sig selv er ikke en hindring for mig, men jeg ville foretrække min DP-mor havde erfaring. Ikke nødvendigvis at hun selv havde børn, men at mit barn ikke var det første hun havde i huset, men havde været DP-mor lidt tid. Også selvom du er uddannet - En uddannelse er jo aldrig garanti for, at man kan finde ud af den slags i praksis, så ville foretrække en, der havde prøvet det lidt tid og ikke var nyuddannet. Håber du forstår Og der er jo heldigvis mange, som ikke har det sådan, for ellers ville i nye jo aldrig lære

Mange tak for dit svar og jeg er kun glad for at du er ærlig!

Anmeld

24. august 2011

Silja&Noam

Så længe mit barn var tryg ved at være hos dig og hun har det godt så er jeg glad. Hvis en dagplejemor ik selv har børn, kan jeg ik se hun sku ha dårligere erfaring af den grund. Der kan jo være grunde til hun ik har børn. Selv om de har erfaring og er rundet 50 år kan man stadig ik være sikker på hvad der foregår når man har afleveret sit barn. Bare vi er trygge ved dig og kan mærke vores barn os er, det er det der betyder mest

Anmeld

24. august 2011

JulieAlex89

SiljasMoar skriver:

Så længe mit barn var tryg ved at være hos dig og hun har det godt så er jeg glad. Hvis en dagplejemor ik selv har børn, kan jeg ik se hun sku ha dårligere erfaring af den grund. Der kan jo være grunde til hun ik har børn. Selv om de har erfaring og er rundet 50 år kan man stadig ik være sikker på hvad der foregår når man har afleveret sit barn. Bare vi er trygge ved dig og kan mærke vores barn os er, det er det der betyder mest

Mange tak for dit svar!

Anmeld

24. august 2011

Nessie

Jeg ville nok foretrække at I havde lidt praktisk erfaring også, evt. fra vuggestue, men det ville ikke være en hindring.

Så længe der bliver taget hånd om mit barn, og det bliver passet godt, får mad og oplevelser, og ellers føler sig tryg dér, så betyder det ikke så meget om der er mange års erfaring eller DP selv har børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.