Ung dp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.246 visninger
28 svar
0 synes godt om
24. august 2011

JulieAlex89

Hejsa Allesammen

Jeg har lige et spørgsmål til jer med små børn og DP.

Jeg er ved at uddanne mig til pædagog, og nårh jeg er færdig er jeg 25 år. Min veninde og jeg snakkede om det med at være DP og vi kom til at snakke om hvordan forældere mund ville have det hvis det var en "ung" som var DP.

Så mit spørgsmål er:

Ville i være tryg ved at lade jeres barne blive passet af en "ung" Pædagog ?  

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Loa

Ja jeg tror det handler om at personen hviler i sig selv, og virker sikker i hendes fag... Så ville jeg bestemt ikke have noget imod det

Anmeld

24. august 2011

AndreasMor84

Ja hvis du er uddannet pædagog ville jeg ikke have et problem med det (er selv uddannet pæd. ) Men hvis du "bare" var 25 og nystartet DP, ville jeg måske nok være en anelse tilbageholdende

Anmeld

24. august 2011

JulieAlex89

Loa skriver:

Ja jeg tror det handler om at personen hviler i sig selv, og virker sikker i hendes fag... Så ville jeg bestemt ikke have noget imod det

Mange tak for dit svar!

Anmeld

24. august 2011

FruStolpe

Nu har vi valgt vuggestue herhjemme, så har ikke stået og skulle vælge.

Men SKULLE jeg vælge dagpleje til min datter, så ville jeg vægte erfaring meget højt. Samt det ville aldrig komme på tale at vælge en dp, der ikke som minimum selv havde børn.

Carina

Anmeld

24. august 2011

JulieAlex89

Solstråle2011 skriver:

Ja hvis du er uddannet pædagog ville jeg ikke have et problem med det (er selv uddannet pæd. ) Men hvis du "bare" var 25 og nystartet DP, ville jeg måske nok være en anelse tilbageholdende

Oki, ja vi snakkede også om det der med, at det er vigtigt at vi er uddannede pæd, da vi jo ellers ikke ville have en rat stor viden mdh til børn osv..

Mange tak for dit svar!

Anmeld

24. august 2011

MelikkazMoar

jeg ville intet have imod en ung dp. det ville være et plus hvis hun selv havde børn/barn , men ikke et krav for mig. der handler det for mig om, om min datter føler sig tryk, og glad i hendes selvskab.

Anmeld

24. august 2011

JulieAlex89

FruStolpe skriver:

Nu har vi valgt vuggestue herhjemme, så har ikke stået og skulle vælge.

Men SKULLE jeg vælge dagpleje til min datter, så ville jeg vægte erfaring meget højt. Samt det ville aldrig komme på tale at vælge en dp, der ikke som minimum selv havde børn.

Carina

For og forstå dig, så ville det ikke være nok at person var pædagog, men hun skulle også selv have børn hvis du skulle vælge en "ung"? eller misforstår jeg dig ?

Anmeld

24. august 2011

B&J

Ung som gammel bare min dreng ville have det trygt og godt hos dig så ville jeg være super glad

Anmeld

24. august 2011

JulieAlex89

MelikkazMoar skriver:

jeg ville intet have imod en ung dp. det ville være et plus hvis hun selv havde børn/barn , men ikke et krav for mig. der handler det for mig om, om min datter føler sig tryk, og glad i hendes selvskab.

Mange tak for dit svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.