Kig lige her piger ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

Isabella_mor

Hendemichelle skriver:

Jeg åbner lige øjnene fra nu af 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

AnneH

Har ikke læst alle de indlæg din mand har lavet, men synes bestemt ikke at dem jeg har set er spam.

Desuden bestemmer man jo helt selv hvilke links man klikker sig ind på. Der er jo også masser af andre reklamer på siderne.

Anmeld

24. august 2011

Anette&Sophia

Hendemichelle skriver:

Vidste ikke lige hvor det her indlæg skulle placeres.. 

men altså SURPRISE, det er mig der er kærester med Denkommendefar.. og jeg håber jo lidt at han ikke ser det her indlæg, hehe. 

Har ikke læst hele tråden igennem hvor han skriver om at være den mest aktive, men det jeg har læst.. vil jeg faktisk give det fleste ret i . Altså, ingen tvivl om at han glæder sig rigtig meget, og alle hans "mærkelige" spørgsmål om fx neglelak, er nok mest afledt af at jeg i forbifarten lige har sagt "gad vide om jeg må bruge det", og så har han åbenbart spurgt herinde. 

Jeg er også enig med jer i at han nok ofte skriver for at lave reklame for min blog, desværre... Vil jo kun have jer til at læse med, hvis i synes det er hyggeligt. 

MEN piger, bær over med min kæreste, han glæder sig bare rigtig meget til at blive far <3

Knus Michelle

Jeg synes det er super sødt af ham. det er de færeste mænd der går sååååå meget op i det :p
men hvis det er du får helt spat, så må du gerne give lidt af din mand´s interesse, til min. han kunne godt dyrke nogle indkøbs flip sometimes

Anmeld

24. august 2011

4kløver

Kender jer ikke men man kan lige frem mærke den kærlighed han har til dig og maven...

Anmeld

24. august 2011

cash83

4kløver skriver:

Kender jer ikke men man kan lige frem mærke den kærlighed han har til dig og maven...

helt enig der

det er romantisk

Anmeld

24. august 2011

Muffinmus

jamen er det ikke komplet lige gyldigt????

Han skriver nøjagtig som alle kvinderne herinde så han er hverken anderledes eller mere fremme i skoene på nogen som helst punkter, lad være med at gøre et stort nummer ud af at en fyr er interesseret i babyer, blogs eller lign. Det er komplet ligegyldigt bare manden hygger sig herinde:-)

Anmeld

24. august 2011

Muhmi

MariaE skriver:

jamen er det ikke komplet lige gyldigt????

Han skriver nøjagtig som alle kvinderne herinde så han er hverken anderledes eller mere fremme i skoene på nogen som helst punkter, lad være med at gøre et stort nummer ud af at en fyr er interesseret i babyer, blogs eller lign. Det er komplet ligegyldigt bare manden hygger sig herinde:-)

Helt og aldeles enig...

Hvorfor skulle det kun være kommende mødre, mødre, eller dem der prøver at lave baby, der har lov til at lave "ligegyldige" indlæg.... Han spørger jo i bedste mening og han gør det jo også for at vise han er stolt på én eller anden måde... Jeg synes det er super sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.