Kig lige her piger ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.000 visninger
26 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Hendemichelle

Vidste ikke lige hvor det her indlæg skulle placeres.. 

men altså SURPRISE, det er mig der er kærester med Denkommendefar.. og jeg håber jo lidt at han ikke ser det her indlæg, hehe. 

Har ikke læst hele tråden igennem hvor han skriver om at være den mest aktive, men det jeg har læst.. vil jeg faktisk give det fleste ret i . Altså, ingen tvivl om at han glæder sig rigtig meget, og alle hans "mærkelige" spørgsmål om fx neglelak, er nok mest afledt af at jeg i forbifarten lige har sagt "gad vide om jeg må bruge det", og så har han åbenbart spurgt herinde. 

Jeg er også enig med jer i at han nok ofte skriver for at lave reklame for min blog, desværre... Vil jo kun have jer til at læse med, hvis i synes det er hyggeligt. 

MEN piger, bær over med min kæreste, han glæder sig bare rigtig meget til at blive far <3

Knus Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Frøken J.

Hendemichelle skriver:

men altså SURPRISE, det er mig der er kærester med Denkommendefar.. og jeg håber jo lidt at han ikke ser det her indlæg, hehe. 

Har ikke læst hele tråden igennem hvor han skriver om at være den mest aktive, men det jeg har læst.. vil jeg faktisk give det fleste ret i . Altså, ingen tvivl om at han glæder sig rigtig meget, og alle hans "mærkelige" spørgsmål om fx neglelak, er nok mest afledt af at jeg i forbifarten lige har sagt "gad vide om jeg må bruge det", og så har han åbenbart spurgt herinde. 

Jeg er også enig med jer i at han nok ofte skriver for at lave reklame for min blog, desværre... Vil jo kun have jer til at læse med, hvis i synes det er hyggeligt. 

MEN piger, bær over med min kæreste, han glæder sig bare rigtig meget til at blive far <3

Knus Michelle

Hvorfor tager du ikke en snak med ham om det i så fald? Hvad angår bloggen, så vil alle vi bloggere jo gerne have flere besøgende, men det må man gøre på fair vis Og ikke spam, hvis du selv synes det er dét det er

Anmeld

24. august 2011

Stjernestoev

Hendemichelle skriver:

Knus Michelle

Hvorfor snakker I ikke om det med bloggen privat?
Synes altså du udstiller ham lidt nu..

Anmeld

24. august 2011

Hendemichelle

Frøken J. skriver:

Hvorfor tager du ikke en snak med ham om det i så fald? Hvad angår bloggen, så vil alle vi bloggere jo gerne have flere besøgende, men det må man gøre på fair vis Og ikke spam, hvis du selv synes det er dét det er

Åh vi har skam snakket om det, men altså.. ind af det ene øre og ud af det andet. Har forbudt ham at lave flere spamindlæg på Min-mave og Ungmor, så det er nok derfor i får hele "lortet" herinde. 

Anmeld

24. august 2011

Hendemichelle

Stjernestoev skriver:

Hvorfor snakker I ikke om det med bloggen privat?
Synes altså du udstiller ham lidt nu..

Jeg udstiller ham da ikke 

Anmeld

24. august 2011

Isabella_mor

Hendemichelle skriver:

Knus Michelle

Det vidste jeg godt ^_^ 

og jeg har kigget i din blog indimellem og har godt luret dit Sebra trip   elsker også sebra selv

jeg syntes det er skønt at din kæreste interessere sig for graviditeten.. det skal du bare nyde. for det er sådan noget som vi andre efterlyser ved vores mænd..  

Anmeld

24. august 2011

Hendemichelle

isabellamor skriver:

Det vidste jeg godt ^_^ 

og jeg har kigget i din blog indimellem og har godt luret dit Sebra trip   elsker også sebra selv

jeg syntes det er skønt at din kæreste interessere sig for graviditeten.. det skal du bare nyde. for det er sådan noget som vi andre efterlyser ved vores mænd..  

Åh ja, Sebra-trip kan jeg vist ikke løbe fra 

Anmeld

24. august 2011

Frøken J.

Hendemichelle skriver:

Åh vi har skam snakket om det, men altså.. ind af det ene øre og ud af det andet. Har forbudt ham at lave flere spamindlæg på Min-mave og Ungmor, så det er nok derfor i får hele "lortet" herinde. 

Jeg synes bare det med bloggen er noget i skal tage hånd om, for spam for at få flere besøgende synes jeg ikke er ok Jeg kunne jo gøre det samme.. Men ja, det er da vigtigt at det IKKE går ud af det andet øre, så hvis du ikke er helt tilfreds, så hiv fat i ham igen

Anmeld

24. august 2011

Hendemichelle

Frøken J. skriver:

Jeg synes bare det med bloggen er noget i skal tage hånd om, for spam for at få flere besøgende synes jeg ikke er ok Jeg kunne jo gøre det samme.. Men ja, det er da vigtigt at det IKKE går ud af det andet øre, så hvis du ikke er helt tilfreds, så hiv fat i ham igen

Nej, du har jo desværre låst din blog jo.. suk. Håber snart det kommer iorden med det hele, så kan kan komme derind igen 

Med hensyn til bloggen tror jeg nu folk har luret "reklamen" - får ihvert fald ikke speciel mere trafik herindefra 

Anmeld

24. august 2011

Isabella_mor

Hendemichelle skriver:

Åh ja, Sebra-trip kan jeg vist ikke løbe fra 

jeg syntes ikke det er så slemt. det er jo nogle fine ting.. desværre bare PISSE dyrt.. øv.

jeg syntes btw ikke din kæreste spammer. han opretter vel de tråde han lyster jeg har set tråde om Meget mere mærkelige ting end tråde om man må bruge neglelak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.