Kig lige her piger ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

Hendemichelle

isabellamor skriver:

jeg syntes ikke det er så slemt. det er jo nogle fine ting.. desværre bare PISSE dyrt.. øv.

jeg syntes btw ikke din kæreste spammer. han opretter vel de tråde han lyster jeg har set tråde om Meget mere mærkelige ting end tråde om man må bruge neglelak

Ja, de er ikke gratis i hvert fald, hehe. Så må min kæreste arbejde lidt mere 

Jeg må være blind, alle de mærkelige indlæg går forbi min næse. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Pige2009

Frøken J. skriver:

Hvorfor tager du ikke en snak med ham om det i så fald? Hvad angår bloggen, så vil alle vi bloggere jo gerne have flere besøgende, men det må man gøre på fair vis Og ikke spam, hvis du selv synes det er dét det er

Helt enig Synes også lige du skal nævne det for ham

Anmeld

24. august 2011

Loa

Syntes altså OVERHOVEDET IKKE det er spam at reklamere for sin blok, alle kan jo sætte sit blog navn i sin signatur og når man så poster indlæg, ja så står navnet på bloggen der. Det står jo alle frit for at gøre.... Det er da ikk snyd eller noget.. Altså folk følger jo de blogs de syntes er spændende, man kan ikke snyde sig til mange læsere....

Og jeg syntes måske også din kæreste har oprettet lige lovligt mange debatter, men det står ham jo helt frit for, vi undre os jo nok bare mere fordi det er en fyr og ikke en kvinde der har oprettet dem....

Der skal være plads til os alle.....

Anmeld

24. august 2011

Tvillingemor80

jeg synes ikke han spammer.. jeg synes bare det er nogle spøjse tråde engang imellem, men folk kan jo bare hoppe forbi hvis de synes det er ligegyldigt.. jeg har i hvert fald ikke ondt i numsen over det

Anmeld

24. august 2011

Frøken J.

Loa skriver:

Syntes altså OVERHOVEDET IKKE det er spam at reklamere for sin blok, alle kan jo sætte sit blog navn i sin signatur og når man så poster indlæg, ja så står navnet på bloggen der. Det står jo alle frit for at gøre.... Det er da ikk snyd eller noget.. Altså folk følger jo de blogs de syntes er spændende, man kan ikke snyde sig til mange læsere....

Og jeg syntes måske også din kæreste har oprettet lige lovligt mange debatter, men det står ham jo helt frit for, vi undre os jo nok bare mere fordi det er en fyr og ikke en kvinde der har oprettet dem....

Der skal være plads til os alle.....

Nu var det mere fordi, at hun selv skrev:
"Jeg er også enig med jer i at han nok ofte skriver for at lave reklame for min blog, desværre..."

Anmeld

24. august 2011

Isabella_mor

Hendemichelle skriver:

Ja, de er ikke gratis i hvert fald, hehe. Så må min kæreste arbejde lidt mere 

Jeg må være blind, alle de mærkelige indlæg går forbi min næse. hehe

hahaha... trust me.. der er MANGE.. og der bliver spurgt om alt mellem himmel og jord.. haha

Anmeld

24. august 2011

Hendemichelle

Tvillingemor90 skriver:

jeg synes ikke han spammer.. jeg synes bare det er nogle spøjse tråde engang imellem, men folk kan jo bare hoppe forbi hvis de synes det er ligegyldigt.. jeg har i hvert fald ikke ondt i numsen over det

Dejligt
Synes jeg bare jeg kunne udlede af den anden tråd at det var der nogle der havde.. og han gør det altså kun i en god mening  

Anmeld

24. august 2011

Hendemichelle

isabellamor skriver:

hahaha... trust me.. der er MANGE.. og der bliver spurgt om alt mellem himmel og jord.. haha

Jeg åbner lige øjnene fra nu af 

Anmeld

24. august 2011

Loa

Frøken J. skriver:

Nu var det mere fordi, at hun selv skrev:
"Jeg er også enig med jer i at han nok ofte skriver for at lave reklame for min blog, desværre..."

Ja det kan vi så være enige om, at det er dumt at oprette indlæg KUN for at reklamere for bloggen, for så fjerner det fokus for de andre indlæg herinde. Og det er jo ikke meningen...

Anmeld

24. august 2011

Hendemichelle

Loa skriver:

Ja det kan vi så være enige om, at det er dumt at oprette indlæg KUN for at reklamere for bloggen, for så fjerner det fokus for de andre indlæg herinde. Og det er jo ikke meningen...

Meen piger, husk at konkurrencerne derinde ikke er reklame - det er bare fordi jeg synes det er fedt at forkæle dem der læser med. Får intet ud af det økonomisk eller noget andet. De reklamer der er derinde er udelukkende hvis firmaet har ønsket det, når de nu sponsorerer gaverne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.